Postul de televiziune Happy Channel a fost miercuri, 18 mai, lider absolut de audienţă pe targetul comercial femei 18-49, urban: în prima parte a zilei (morning time), în cursul dimineţii, Happy Channel a ocupat locul întâi, cu o medie a cotei de piaţă de 2,2%, în timp ce următorul post clasat, principalul competitor, a avut o medie de 1,2% cota de piaţă, pe acelaşi target.
Şi pe timpul zilei (day time), Happy Channel a fost lider absolut al nişei comerciale femei, 18-49, urban, cu o medie a cotei de piaţă de 5,4%, mai mult decât dublu faţă de următorul post clasat, cu o cota de piaţă de 2,5% în medie. Cele mai urmărite programe în acest interval au fost deja
celebrele seriale marca Televisa, "Inima mea e a ta" şi "Fiorella spune da".Cifrele obţinute au urcat Happy Channel pe intervalul "day time" pe locul 4 în topul tuturor canalelor de televiziune.
Prizonieră dragostei,faimosul serial turcesc(20152016) difuzat la Happy Channel, ai căror protagonişti, Tolgahan Sayisman şi Amîne Gulse au creat fan cluburi de simpatizanţi în România, a urcat postul Happy Channel, pe intervalul difuzării serialului (20.00 - 21.00) pe locul 5 în clasamentul tuturor canalelor de televiziune.
Şi pe intervalul "late fringe", Happy Channel a fost, de asemenea, lider al nişei comerciale femei, 18-49. Emisiunea COOLturala, Happy Day, difuzată de la 23.50, în fiecare seară, de luni până vineri, moderată de către Criss Ciobănaşu şi Vlad Gherman, a fost lider absolut de audienţă, cu o medie a cotei de piaţă de 1,6%, faţă de următorul post de televiziune clasat pe locul al doilea, cu o medie a cotei de piaţă de 0,6%.
Sursă: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target: Femei 18-49 Urban
18 mai 2016