Pe de alta parte, prin acest parteneriat strategic cu INTACT Media Group, Q2M se pozitioneaza pe piata regiilor interactive drept cel mai mare jucator pe segmentul Stiri generale, realizand - cu branduri consacrate precum A1.ro, Antena3.ro, REALITATEA.NET sau Cotidianul.ro - un reach saptamanal de 48,7%, adica aproape jumatate din consumatorii celei mai disputate categorii din SATI.
Pe segmentul Economie si finante, cu branduri puternice precum Sfin.ro [site-ul Saptamana Financiara], Financiarul.com, MONEY.ro [cu afiliati CodFiscal, Standard, Convertor si altii], IQads si SMARK, Q2M obtine o audienta consolidata de 133 mii vizitatori unici deduplicati pe saptamana [reach 27% in cadrul categoriei]. La aceasta se adauga Manager.ro [noul portal de business lansat de Fokus Digital Services cu sustinerea Rentrop&Straton], care urmeaza - in cursul acestei luni - sa aiba date SATI care vor proba performanta sa.
Din punct de vedere calitativ, in ceea ce priveste structura demografica a audientei inregistrate de reteaua Q2M, conform ultimului Studiu de Audienta SATI [valul din martie - august 2010], 42,8% dintre vizitatori fac parte din categoriile sociale de top AB (manageri, profesionisti cu inalta educatie), in timp ce 39% dintre vizitatorii unici au educatie superioara, reach-ul saptamanal in randul acestor categorii de public fiind de aproape 17%.
Procentele publicului premium cresc in cazul site-urilor de Business (52% dintre vizitatori au studii superioare, 51% fac parte din categoriile de top AB) si al celor de Stiri generale (42% studii superioare, 45% categoria AB).
De asemenea, prin acest acord au fost intarite, atat cantitativ, cat si calitativ, segmentele Lifestyle feminin si Divertisment reprezentate de Q2M.
Portofoliul total al companiei [indiferent de sistemul de masurare al traficului], care este pus incepand cu 1 februarie 2011 la dispozitia agentiilor de media si al clientilor directi interesati, poate fi consultat la adresa www.q2m.net/network.
INTACT Media Group reprezinta cea mai importanta platforma media din Romania. Trustul ofera publicului larg si comunitatii B2B continut de calitate, cu relevanta locala, creat si dezvoltat de o echipa de profesionisti. Fondat in 1991, Intact Media Group a construit un portfoliu puternic de marci in televiziune, presa scrisa, radio, online si productie.
Q2M este o companie de vanzari, marketing, PR si comunicare online, formata la sfarsitul anului 2010 prin achizitia de catre Global Digital Invest si management buyout a F5 X-Media, structura de vanzari interactive si proiecte cross-media a F5 Webcorp [parte a grupului Realitatea-Catavencu]. Q2M ofera servicii complete de strategie si management al campaniilor digitale, vanzari [brokeraj] de spatii publicitare si solutii tehnice de maximizare a veniturilor din online fiind, totodata, organizatorul RoNewMedia.
Clasamentul regiilor pe segmentul Stiri generale, criteriul audienta, SATI - Studiul de audienta, perioada de masurare martie - august 2010 devine urmatorul:
Clasamentul regiilor pe segmentul Economie si finante, criteriul audienta, SATI - Studiul de audienta, perioada de masurare martie - august 2010 arata acum astfel:
Sursa: SATI Studiul de audienta, perioada de masurare martie-august 2010, Univers utilizatori de Internet din mediul urban 14-64 ani.