„Castigi in 60 de secunde" a adus aseara noi provocari pentru concurentii sai. Nici invitatii speciali, Razvan si Dani, nici concurentii nu au reusit sa castige marele premiu, insa au reusit sa ii tina pe romani in fata micilor ecrane. Emisiunea prezentata de Dan Negru a fost aseara urmarita de o medie de 796.000 telespectatori din mediul urban, pentru ca in momentele de maxima tensiune, numarul celor care urmareau Antena 1 sa depaseasca un milion. De exemplu, la ora 21.47, show-ul „Castigi in 60 de secunde" a fost urmarit de 1 306 000 romani din mediul urban, de doua ori mai multi decat cei care, la aceeasi ora urmareau programul difuzat de Pro Tv.
„Acces Direct" a fost si ieri, ca de obicei, in preferintele telespectatorilor. Emisiunea s-a impus pe primul loc in calasamentul de audienta la nivelul publicului urban, dupa ce a inregistrat un rating mediu de 4.2% si o cota de piata de 16 %. Locul secund i-a revenit postului Pro Tv, cu 3.9% rating si 14.8% share, pentru a cea de-a treia pozitie sa fie ocupata de Acasa, care a inregistrat doar 2.6% audienta medie si 9.7% cota de piata.
Printre subiectele dezbatute ieri de Simona Gherghe si invitatii sai s-au numarat: razboiul dintre Irinel Columbeanu si Protectia Copilului, controversata relatie a lui Cristi Borcea cu fosta sa amanta, dar si mai noile preocupari ale lui Liviu Varciu.
In top se mentine si „Narcisa Salbatica". Dupa ce in aprilie, s-a impus pe primul loc in topul serialelor la nivel urban, telenovela de la Antena 1 confirma succesul de pana acum. Aseara, „Narcisa Salbatica" a fost urmarita de o medie de aproape 700.000 de telespectatori din mediul urban, impunandu-se pe primul loc in clasamentul de audienta. Antena 1 a fost urmata de Pro Tv cu o medie de 639 000de telespectatori si de Kanal D cu 383 000.
Razvan Simion si Dani Otil vor fi gazdele show-ului care a doborat recorduri de audienta, iar Antena 1 pune la bataie cel mai mare premiu din istoria show-urilor tv din tara noastra: 200.000 de euro.
Sursa: GfK Romania S.R.L.
Foto: Mihai Stetcu