Sambata, X Factor s-a impus lider absolut de audienta atat la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cat si in randul publicului din mediul urban. Muzica, concurentii cu voci puternice si reactiile juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Varful de audienta a fost de 12,1 puncte de rating, iar cota de piata a atins 35,8 de procente, pe publicul comercial al Antenei 1.
X Factor a fost alegerea celor mai multi dintre telespectatori atat sambata cand Antena 1 s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor, cu o medie de audienta la nivelul targetului 15-54 urban de 8.2 procente si o cota de piata de 25.8%, cifre de audienta aproape duble fata de cele inregistrate de principalul concurent, sambata si duminica, cand emisiunea a fost difuzata in reluare. Astfel, duminica 2 octombrie, in intervalul de reluare X Factor, Antena 1 s-a impus din nou pe primul loc in preferintele romanilor, inregistrand o audinenta medie la nivelul targetului comercial al Antenei 1 de 3.3 puncte si o cota de piata de 16.5 %. In acelasi interval, pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu doar 2 puncte de rating si 10.1 procente share.
Tot duminica, in intervalul 21.31 - 23.24, Antena 1 s-a impus lider de piata la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cu 20.9 procente cota de piata si 7.5 % rating, interval in care a difuzat meciul de fotbal Steaua - Otelul Galati. Pe locul al doilea, la o distanta considerabila, s-a clasat Pro Tv, cu 13.4 % share si 4.8 rating, iar pozitia a treia i-a revenit postului Prima Tv care a inregistrat in acelasi interval 2.6 % rating si 7.4% share.
In minutul de aur, 22.57, Antena 1 a fost urmarita de peste un milion de telespectatori din mediul urban, un numar de aproape sapte ori nmai mare decat al telespectatorilor care la aceesi ora urmareau Pro tv.
Sursa: GfK Romania S.R.L.
Crina Matei revine in televiziune la Euforia TV. Va prezenta emisiunea "Sa gatim romaneste"... X Factor lider detasat de audienta si in reluare. Peste 10.000 de romani au urmarit, din nou, emisiunea online...