Live acumObservator 16
Prime Time 20:30Poftiti pe la noi: Poftiti la circ

Romanii cuceriti de „blondipedia” lui Dan Negru! „Te pui cu blondele?”, lider de piata

Din nou, o zi de top pentru Antena 1. Din ce in ce mai numerosi, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta pe intreaga zi, la nivelul targetului urban. Cea de-a doua editie a emisiunii „Te pui cu blondele?”, prezentata de Dan Negru, dar si campionul noptilor albe, Dan Capatos, au adus in fata televizoarelor cei mai multi telespectatori din mediul urban. Si Acces Direct, Observatorul diminetii, Observator 13, Observator 16 si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au surclasat competitia la nivelul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.

Cea de-a doua editie a emisiunii „Te pui cu blondele?” a demonstrat ca intrebarile de cultura generala, bine ambalate intr-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenta. Emisiunea prezentata de Dan Negru s-a impus aseara ca lider detasat de audienta la nivelul targetului all urban, inregistrand o cota de piata de 17.4% si un rating mediu de 8.1%, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, inregistra 14.7% share si 6.8% rating. Peste 2 562 000 de telespectatori la nivel national urmareau aseara, in minutul de aur, 22:28, confruntarea Ozanei si a lui Pepe cu armata de blonde a lui Negru, aproape triplu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te pui cu blondele (20:28-22:38)

Antena 1

8.1

17.4

851

Pro TV

6.8

14.7

718

Acasa

3.5

7.5

367

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:28

13.5

28.5

2562

4.8

10.2

914

Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.5 % si o cota de piata de 16.6% la nivelul targetului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day

Antena 1

3.5

16.6

368

Pro TV

3.1

14.5

322

Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de miercuri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a inregistrat ieri 5.1% rating si 21.6% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea 4.8% rating si 20.4% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-18:59)

Antena 1

5.1

21.6

286

Pro TV

4.8

20.4

269

Principalele buletine de stiri de peste zi, prezentate de Mihaela Calin au fost si ele preferatele celor mai multi telespectatori din targetul comercial al statiei, 18-49 urban. Astfel, Observator 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 3.4% si o cota de piata de 21.7%, in vreme ce Pro TV inregistra in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target un rating mediu de 2.2% si 14.5% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 13 (13:00-13:51)

Antena 1

3.4

21.7

188

Pro TV

2.2

14.5

126

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observator 16 (16:00-16:57)

Antena 1

3.5

19.3

198

Pro TV

1.9

10.1

104

Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 14.1% si un rating mediu de 4%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 12.5% share si 3.5% rating.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (22:38-01:11)

Antena 1

4

14.1

418

Pro TV

3.5

12.5

370

Ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul taregului comercial al statiei, 18-49 urban.

Recomandari