Cea de-a doua editie a emisiunii „Te pui cu blondele?” a demonstrat ca intrebarile de cultura generala, bine ambalate intr-un spectacol de divertisment, pot provoca dependenta. Emisiunea prezentata de Dan Negru s-a impus aseara ca lider detasat de audienta la nivelul targetului all urban, inregistrand o cota de piata de 17.4% si un rating mediu de 8.1%, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, inregistra 14.7% share si 6.8% rating. Peste 2 562 000 de telespectatori la nivel national urmareau aseara, in minutul de aur, 22:28, confruntarea Ozanei si a lui Pepe cu armata de blonde a lui Negru, aproape triplu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te pui cu blondele (20:28-22:38) | Antena 1 | 8.1 | 17.4 | 851 |
Pro TV | 6.8 | 14.7 | 718 | |
Acasa | 3.5 | 7.5 | 367 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:28 | 13.5 | 28.5 | 2562 | 4.8 | 10.2 | 914 |
Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.5 % si o cota de piata de 16.6% la nivelul targetului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole Day | Antena 1 | 3.5 | 16.6 | 368 |
Pro TV | 3.1 | 14.5 | 322 |
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de miercuri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a inregistrat ieri 5.1% rating si 21.6% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea 4.8% rating si 20.4% cota de piata.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-18:59) | Antena 1 | 5.1 | 21.6 | 286 |
Pro TV | 4.8 | 20.4 | 269 |
Principalele buletine de stiri de peste zi, prezentate de Mihaela Calin au fost si ele preferatele celor mai multi telespectatori din targetul comercial al statiei, 18-49 urban. Astfel, Observator 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 3.4% si o cota de piata de 21.7%, in vreme ce Pro TV inregistra in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target un rating mediu de 2.2% si 14.5% share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observator 13 (13:00-13:51) | Antena 1 | 3.4 | 21.7 | 188 |
Pro TV | 2.2 | 14.5 | 126 |
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observator 16 (16:00-16:57) | Antena 1 | 3.5 | 19.3 | 198 |
Pro TV | 1.9 | 10.1 | 104 |
Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului all urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 14.1% si un rating mediu de 4%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 12.5% share si 3.5% rating.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Un show pacatos (22:38-01:11) | Antena 1 | 4 | 14.1 | 418 |
Pro TV | 3.5 | 12.5 | 370 |
Ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul taregului comercial al statiei, 18-49 urban.
Mobilizare generala pentru nunta lui Bute! Autoritatile din Pechea au asfaltat strada doar pana la casa familiei sportiv... Ingrid Boengiu, voce de aur, interpretare impecabila! A castigat a noua editie si merge in finala Next Star...