Aşa cum ne-a obişnuit deja, Simona îşi întâmpină telespectatorii în fiecare zi cu cele mai interesante subiecte ale momentului şi cele mai tari exclusivităţi, iar aceştia o răsplătesc pe măsură, trimiţând-o direct în fruntea clasamentelor de audienţă. Întreaga săptămână, emisiunea Acces Direct a fost cel mai urmărit program tv în intervalul 17:00 -19:00, la nivel urban.
Şi ieri, emisiunea prezentatã de Simona s-a impus detaşat în faţa principalului competitor, Pro Tv, atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri 6.4% rating şi 21% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban, în vreme ce în acelaşi interval orar şi pe acelaşi target ProTv înregistra doar 4.4% rating şi 14.4% cotă de piaţă.
Şi la nivel urban, Acces Direct a fost prima opţiune a telespectatorilor, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat un rating mediu de 8.1% şi 19.8% cotă de piaţă, în vreme ce ProTv înregistra atunci doar 6.2% rating şi 15.2% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 18:50, peste 1 230 000 de telespectatori urmăreau Acces Direct, în vreme ce mai puţin de jumătate, 544 000 de telespectatori urmăreau emisiunea La Măruţă.