Income 2.013 este varianta upgradata a celor doua mari zone de interes: bussiness si afterbusiness si merge pe doua mari directii: cum sa faci bani inteligent si cum sa-i cheltuiesti eficient!
La nivel vizual, accentul s-a pus pe imagine, site-ul aliniindu-se astfel tendintelor internationale care folosesc fotografiile de impact pentru a aduce valoare adaugata continutului editorial. O alta noutate o reprezinta cubul de 9 subiecte [3 x 3 casete] dedicat sectiunii after-business mai bine evidentiata in aceasta versiune. Totul pentru a forma un coctktail bine dozat de subiecte editoriale si imagini spectaculoase.
Sectiunea video a fost si ea extinsa, asa ca materialele emisiunii TV Income Magazine [difuzata de Antena 3] sunt, de asemenea, evidentiate si completeaza vizual materialele aparute fie in revista, fie pe site. Noul home-page detine o sectiune foto care se intinde pe toata lungimea ecranului si care incheie aceasta noua experienta vizuala. fiecare categorie editoriala are o culoare proprie, pentru o mai usoara navigare.
Pentru a extinde si consolida interactiunea cu cititorii sai, IncomeMagazine isi completeaza prezenta si in social media, unde paginii dedicate de Facebook i se va alatura o pagina dedicata sub forma unui grup pe Linkedin si un feed personalizat de Twitter.
Lansata la sfarsitul lui aprilie 2012, Income Magazine este prima platforma media integrata de jurnalism economic din Romania care se adreseaza intregului mediu de afaceri, cu declinare in print, online, Tv& Radio si evenimente de business. Ea apartine Intact Media Group.
Incepand cu noiembrie 2012, rezultatele de trafic sunt disponibile in cadrul SATI/BRAT. In decembrie 2012, IncomeMagazine.ro a atras: 183,439 vizitatori unici si 440,531 afisari [trafic Romania].
Poveste impresionanta la "Rai da' Buni". Ce vedete s-au "duelat" pentru a ajuta un copil... Afla pe ce a cheltuit Catalin Botezatu 600.000 de euro!...