Observatorul de dimineata a adus primele stiri ale zilei de la o sursa credibila si plina de profesionalism. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observatorul diminetii a fost leader de piata in slotul 06:00-07:59, cu un rating mediu de 175.000 telespectatori si o cota de piata de 28.8%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 06:57, cand 510.000 telespectatori din mediul urban urmareau stirile difuzate pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de doar 150.000 telespectatori si o cota de piata de 24.7%, urmat de Realitatea Tv cu un rating mediu de 34.000 telespectatori si o cota de piata de 5.6%.
Mircea Badea a comentat stirile zilei in stilul acid si plin de umor cu care ne-a obisnuit pana acum la "In gura presei" si a obtinut locul fruntas in topul audientelor. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea In gura presei a fost leader de piata in slotul 09:59-10.57, cu un rating mediu de 123.000 telespectatori si o cota de piata de 18.1%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 10:15, cand 274.000 telespectatori din mediul urban urmareau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Kanal D cu un rating mediu de 106.000 telespectatori si o cota de piata de 15.6%, urmat de Pro Tv cu un rating mediu de 81.000 telespectatori si o cota de piata de 11.9%.
Observator 16 a revenit cu cele mai importante subiecte ale zilei si informatii transmise de o echipa de profesionisti. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator 16 a fost leader de piata in slotul 16:00-16:58, cu un rating mediu de 185.000 telespectatori si o cota de piata de 19.2%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 16:43 cand 427.000 telespectatori din mediul urban urmareau stirile de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban pe locul doi s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de 124.000 telespectatori si o cota de piata de 12.9%, urmat de Acasa Tv cu un rating mediu de 86.000 telespectatori si o cota de piata de 8.9%.
Acces Direct a abordat in cadrul emisiunii din 21 aprilie subiectul unor femei cunoscute, parasite de catre sotii lor care au hotarat sa isi refaca viata alaturi de altcineva. Echipa a intrat in casa lui Horia Moculescu si a invitat-o pe Nidia Moculescu in platou pentru a-si confrunta mama, Maraian Moculescu, si a discuta despre traumele provocate de certurile din familie.
Tot in editia din 21 aprilie a emisiunii Acces Direct, Mioara Roman a vorbit despre primul ei sot, despre cum l-a cunoscut pe Petre Roman in tinerete. Si-a amintit cum a curtat-o Petre timp de 5 ani si a vorbit despre viata alaturi de fostul ei sot din momentul in care el s-a implicat in politica.
La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea Acces direct a fost leader de piata in slotul 16:59-18.59, cu un rating mediu de 245.000 telespectatori si o cota de piata de 19.7%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 18:42, cand 907.000 telespectatori din mediul urban urmareau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de 220.000 telespectatori si o cota de piata de 17.7%, urmat de Acasa tv, cu un rating mediu de 88.000 telespectatori si o cota de piata de 7.1%.
Un show pacatos a adus spre finalul emisiunii o intalnire istorica dintre Oana Zavoranu si, pe rand, Michael Jackson si Lady Gaga, intrupati de doi dansatori. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, emisiunea Un show pacatos a fost leader de piata in slotul 23:45-01.08, cu un rating mediu de 173.000 telespectatori si o cota de piata de 17.0%. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 24:07, cand 408.000 telespectatori din mediul urban urmareau emisiunea de pe Antena 1. La nivelul target-ului 15-54 urban, pe locul doi, s-a clasat Pro Tv cu un rating mediu de doar 140.000 telespectatori si o cota de piata de 13.7.%, urmat de Prima Tv cu un rating mediu de 68.000 telespectatori si o cota de piata de 6.7%.
21 aprilie a fost in fruntea preferintelor telespectatorilor la capitolul stiri, informatii, comentarii si talk-show-uri pline de divertisment, la Antena 1.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe target-urile:15-54 urban si all urban
Perioada de raportare:21 aprilie 2010
Stela Popescu isi prezinta fiica secreta... Oana Frigescu Badiu este mamica. Exclusiv!...