Ziua de ieri a fost una extraordinară pentru Antena 1. Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă. Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotă de piaţă de 16.4% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole day (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.3 | 16.4 | 187 |
Pro TV | 3 | 14.8 | 168 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8% şi 15.4% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. În medie, peste 839 000 de telespectatori la nivel urban urmăreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Prime Time (19:00-23:00) | Antena 1 | 8 | 15.4 | 839 |
Pro TV | 7.8 | 15 | 817 |
Cea de-a douăsprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Dalma, cu o transformare de senzaţie în Christina Aguilera a înregistrat aseară un rating mediu de 6.7% şi o cotă de piaţă de 15.7% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 5.7% rating şi 13.3% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te cunosc de undeva (20:27-23:31) | Antena 1 | 6.7 | 15.7 | 376 |
Pro TV | 5.7 | 13.3 | 319 |
Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmărită, în medie de 882 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.4% şi 16.9% cotă de piaţă. Poziţia secundă în topul audienţelor a fost ocupată tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie, Tanti Florica şi Ştirile Pro Tv 22:30.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te cunosc de undeva (20:27-23:31) | Antena 1 | 8.4 | 16.9 | 882 |
Pro TV | 5.6 | 11.3 | 589 |
În minutul de aur, 20:35, peste 1 865 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau momentul prezentării juraţilor Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 316 000 de telespectatori urmăreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
20:35 | 9.8 | 16.9 | 1865 | 6.9 | 11.9 | 1316 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 31% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.4% şi 21.9% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) | Antena 1 | 3.4 | 31 | 191 |
Pro TV | 2.4 | 21.9 | 135 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 16.6% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotă de piaţă de doar 8.2% şi un rating mediu de 1.6 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu (13:59-16:00) | Antena 1 | 3.2 | 16.6 | 178 |
Pro TV | 1.6 | 8.2 | 88 |
Şi ieri, telespectatorii au rămas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Măruţă”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotă de piaţă de 18.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5.2% rating şi 17.3% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:56-19:00) | Antena 1 | 5.6 | 18.6 | 313 |
Pro TV | 5.2 | 17.3 | 290 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa aseară, peste 162 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmărind în medie emisiunea Un Show Păcătos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotă de piaţă de 13.3 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Un show pacatos (23:31-01:03) | Antena 1 | Născut pe 29 noiembrie 1993: "Am Antena 1 în sânge!"...
Cătălin Botezatu: „De ziua Antenei 1 i-am făcut Deliei o rochie ca ea, spectaculoasă şi extrem de sexy”...
Înapoi la Homepage
Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰
Videoclipul zilei
Medicool sezonul 7, 21 decembrie 2024. Sindromul de ochi uscat. Cauze, simptome și tratament
Sambata, 21.12.2024, 12:40
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 decembrie 2024. Carmen Negoiță și Andreea Perețeanu au câștigat 25.000 de lei pentru Rania
Vineri, 20.12.2024, 20:02
Iubire cu parfum de lavandă | Episodul 40, 20 decembrie 2024. Fostul soț al Andei îți face apariția chiar în momentul în care Ștefan o cere de nevastă!
Vineri, 20.12.2024, 23:27
|