Antena Căutare

„Te cunosc de undeva!” conduce detaşat clasamentul de audienţă. Antena 1 lider de piaţă atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile

Ziua de ieri a fost una extraordinară pentru Antena 1. Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă.

Ziua de ieri a fost una extraordinară pentru Antena 1. Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă. Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotă de piaţă de 16.4% pe targetul comercial al staţiei 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

3.3

16.4

187

Pro TV

3

14.8

168

Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8% şi 15.4% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. În medie, peste 839 000 de telespectatori la nivel urban urmăreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

8

15.4

839

Pro TV

7.8

15

817

Cea de-a douăsprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Dalma, cu o transformare de senzaţie în Christina Aguilera a înregistrat aseară un rating mediu de 6.7% şi o cotă de piaţă de 15.7% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 5.7% rating şi 13.3% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:27-23:31)

Antena 1

6.7

15.7

376

Pro TV

5.7

13.3

319

Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmărită, în medie de 882 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.4% şi 16.9% cotă de piaţă. Poziţia secundă în topul audienţelor a fost ocupată tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie, Tanti Florica şi Ştirile Pro Tv 22:30.

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:27-23:31)

Antena 1

8.4

16.9

882

Pro TV

5.6

11.3

589

În minutul de aur, 20:35, peste 1 865 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau momentul prezentării juraţilor Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 316 000 de telespectatori urmăreau programul oferit atunci de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

20:35

9.8

16.9

1865

6.9

11.9

1316

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 31% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.4% şi 21.9% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3.4

31

191

Pro TV

2.4

21.9

135

Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 16.6% şi un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotă de piaţă de doar 8.2% şi un rating mediu de 1.6 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu (13:59-16:00)

Antena 1

3.2

16.6

178

Pro TV

1.6

8.2

88

Şi ieri, telespectatorii au rămas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Măruţă”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotă de piaţă de 18.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5.2% rating şi 17.3% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:56-19:00)

Antena 1

5.6

18.6

313

Pro TV

5.2

17.3

290

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa aseară, peste 162 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmărind în medie emisiunea Un Show Păcătos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotă de piaţă de 13.3 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:31-01:03)

Antena 1

Născut pe 29 noiembrie 1993: "Am Antena 1 în sânge!"... Cătălin Botezatu: „De ziua Antenei 1 i-am făcut Deliei o rochie ca ea, spectaculoasă şi extrem de sexy”...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Hello Chef sezonul 7, 4 mai 2024. Leoo Dumitru i-a provocat pe chef Samuel și Roxana Blenche la un nou duel. Ce rețete trebuie să prepare
Hello Chef sezonul 7, 4 mai 2024. Leoo Dumitru i-a provocat pe chef Samuel și Roxana Blenche la un nou duel. Ce rețete trebuie să prepare Sambata, 04.05.2024, 16:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
x