Antena Căutare

„Te cunosc de undeva!” conduce din nou clasamentul de audienţă. Antena 1 lider de piaţă la nivelul întregii zile

Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus ieri emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile, pe segmentul urban.

Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus ieri emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile, pe segmentul urban.

Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.1% şi o cotă de piaţă de 16.2% în rândul telespectatorilor din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu un rating mediu de 3% şi 15.8% cotă de piaţă. Şi în rândul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu un rating mediu de 3.8% şi 16.4% cotă de piaţa, poziţia secundă fiind ocupată tot de Pro Tv.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole day (02:00-26:00)

Antena 1

3.1

16.2

173

Pro TV

3

15.8

169

Cea de-a treisprezecea ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider de audienţă la nivel urban. Astfel, episodul câştigat de Maria Buză, cu o transformare de senzaţie în Thalia a înregistrat aseară un rating mediu de 7.7% şi o cotă de piaţă de 15.9% pe segmentul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 7.3% rating şi 15.1% cotă de piaţă.

Articolul continuă după reclamă

Urban all

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Te cunosc de undeva (20:30-23:30)

Antena 1

7.7

15.9

806

Pro TV

7.3

15.1

764

În minutul de aur, 21:14, peste 1 631 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 185 000 de telespectatori urmăreau programul oferit atunci de Pro Tv.

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:14

8.6

15

1631

6.2

10.9

1185

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.4% şi 30.9% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.5% şi 22.6% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-08:00)

Antena 1

3.4

30.9

190

Pro TV

2.5

22.6

139

Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 17% şi un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de România Tv, cu o rating mediu de 0.9% şi 6.3% share, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat a ocupat abia a treia poziţie în clasamentul audienţelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu (14:00-16:00)

Antena 1

2.5

17

142

Romania TV

0.9

6.3

53

Pro TV

0.9

6

50

Şi ieri, telespectatorii au rămas aproape de Simona Gherghe în număr foarte mare, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Măruţă”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotă de piaţă de 20.8% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci doar 4.6% rating şi 16.8% cotă de piaţă. Ierarhia s-a păstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces Direct (16:57-19:00)

Antena 1

5.6

20.8

317

Pro TV

4.6

16.8

257

Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa aseară, Un Show Păcătos înregistrând un rating mediu de 3% şi o cotă de piaţă de 14 procente. Poziţia secundă a fost ocupată de Prima Tv cu doar 1.8% rating şi 8.5% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv a ocupat abia a treia poziţie în topul audienţelor.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Un show pacatos (23:30-01:04)

Antena 1

3

14

167

Prima TV

1.8

8.5

102

Pro TV

1.7

7.9

95

La Vertu, găsim telefoane făcute manual, fără roboţi... Anda Adam, cu plete sau fără, cu tocuri sau în adidaşi: Cele mai spectaculoase transformări la "Te cunosc de undeva...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x