- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Ziua de ieri a fost una extraordinară pentru Antena 1. Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă. Atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, Antena 1 a fost prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Observator 16, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu, Acces Direct, Te cunosc de undeva! şi Un show păcătos s-au impus ca lider detaşat de audienţă la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, conform datelor oferite de Kantar Media.
Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.8% şi o cotă de piaţă de 15.6% în rândul telespectatorilor din mediul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu un rating mediu de 3.5% şi 14.5% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole Day (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.8 | 15.6 | 401 |
Pro TV | 3.5 | 14.5 | 371 |
Şi în Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai mulţi români care locuiesc în mediul urban înregistrând un rating mediu de 8.8% şi 16.6% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă. În medie, peste 924 000 de telespectatori la nivel urban urmăreau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Prime Time (19:00-23:00) | Antena 1 | 8.8 | 16.6 | 924 |
Pro TV | 8 | 15.1 | 844 |
Cea de-a noua ediţie Te cunosc de undeva! a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentată de Alina Puşcaş şi Cosmin Seleşi impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului comercial, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, episodul câştigat de Pepe, cu o transformare de senzaţie în Elena Cârstea a înregistrat aseară un rating mediu de 6.6% şi o cotă de piaţă de 14.9% pe segmentul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu doar 5.5% rating şi 12.5% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te cunosc de undeva (20:29-23:30) | Antena 1 | 6.6 | 14.9 | 367 |
Pro TV | 5.5 | 12.5 | 309 |
Şi la nivel urban, Te cunosc de undeva! a fost prima opţiune a celor mai mulţi români, emisiunea fiind urmărită, în medie de 890 000 de telespectatori, înregistrând un rating mediu de 8.5% şi 16.6% cotă de piaţă. Poziţia secundă în topul audienţelor a fost ocupată tot de Pro Tv, care în acel interval orar difuza producţiile Serviciul Român de Comedie şi Tanti Florica.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te cunosc de undeva (20:29-23:30) | Antena 1 | 8.5 | 16.6 | 890 |
Pro TV | 5.2 | 10.1 | 543 |
În minutul de aur, 20:44, peste 2 016 000 de telespectatori la nivel naţional urmăreau jurizarea momentului lui Jean de la Craiova la Te cunosc de undeva!, în vreme ce 1 523 000 de telespectatori urmăreau programul oferit atunci de Pro Tv.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
20:44 | 10.6 | 18.1 | 2016 | 8 | 13.7 | 1523 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 20.7% şi un rating mediu de 3.7% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.6% şi 8.9% share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 3.7 | 20.7 | 206 |
Pro TV | 1.6 | 8.9 | 89 |
Românii le-au fost alături în număr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show păcătos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.6% şi o cotă de piaţă de 19.7%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Poziţia secundă a fost şi de această dată de Pro TV.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:58-18:59) | Antena 1 | 5.6 | 19.7 | 314 |
Pro TV | 5.6 | 19.5 | 311 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa aseară, peste 164 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmărind, în medie, emisiunea Un Show Păcătos, înregistrând un rating mediu de 2.9% şi o cotă de piaţă de 13.4 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Un show pacatos (23:30-01:03) | Antena 1 | 2.9 | 13.4 | 164 |
Pro TV | 2.1 | 9.7 | 119 |