Confruntare de excepţie miercurea aceasta în platoul emisiunii “Te pui cu blondele?”! Lora, Pepe şi Denis Ştefan, invitaţii celei mai noi ediţii a emisiunii s-au trezit în mijlocul unei avalanşe de întrebări despre viaţa personală, provocări pe măsură şi multe surprize. Spre final însă, blondele au pus mâna pe bani, iar emisiunea prezentată de campionul divertismentului, Dan Negru, s-a impus ca lider de poaţă, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul naţional.
Astfel, “Te pui cu blondele?” s-a impus ca lider de piaţă, înregistrând la nivelul targetului all urban o audienţă de 10.1% şi o cotă de piaţă de 19.4%, şi clasând principalul competitor, Pro TV, pe poziţia secundă cu 8.8% rating şi o cotă de piaţă de 17 %.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te pui cu blondele (20:30-22:54) | Antena 1 | 10.1 | 19.4 | 1059 |
Pro TV | 8.8 | 17 | 926 |
Emisiunea s-a situat pe primul loc în topul audienţelor şi la nivel naţional, Antena 1 înregistrând aseară, în intervalul de difuzare al quiz show-ului „Te pui cu blondele?” un rating mediu de 9.4% şi 18.1% cotă de piaţă, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 8.8% rating şi 17% cotă de piaţă.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te pui cu blondele (20:30-22:54) | Antena 1 | 9.4 | 18.1 | 1787 |
Pro TV | 8.8 | 17 | 1671 |
În minutul de aur, 20;48, peste 2.3 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau “Te pui cu blondele?”, vârful de audienţă atingând 12.1 % rating şi 20.9 % cotă de piaţă.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
20:48 | 12.1 | 20.9 | 2303 | 11.7 | 20.2 | 2230 |
Urmărind în număr foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţă la nivelul întregii zile. Observatorul dimineţii, ambele intervale de difuzare Mireasă pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16 şi Un show păcătos s-au impus ca lider de audienţă atât în rândul publicului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul urban. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe conduce şi ea clasamentul de audienţă la nivel urban.
Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 4% şi o cotă de piaţă de 15.9% pe targetul urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu un rating mediu de 3.7% şi 15% cotă de piaţă.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Whole Day (02:00-26:00) | Antena 1 | 4 | 15.9 | 416 |
Pro TV | 3.7 | 15 | 392 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 16 a înregistrat ieri un rating mediu de 3.3% şi 15.2% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de doar 1.5% şi 7.1% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observator 16 (16:00-16:57) | Antena 1 | 3.3 | 15.2 | 183 |
Pro TV | 1.5 | 7.1 | 85 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 15.6% şi un rating mediu de 2.9% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o rating mediu de doar 1.2% şi 6.6% share, în vreme cea de-a treia poziţie fiind ocupată de Pro Tv, cu 1.2% rating şi 6.5% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu DA (13:59-16:00) | Antena 1 | 2.9 | 15.6 | 165 |
Kanal D | 1.2 | 6.6 | 69 | |
Pro TV | 1.2 | 6.5 | 68 |
Românii le-au fost alături în număr mare şi ieri Simonei Gherghe şi lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct şi Un show păcătos ocupând poziţii fruntaşe în topul audienţelor. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.4% şi o cotă de piaţă de 16.5%, fiind preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Poziţia secundă a fost şi de această dată de Pro TV.
Urban all | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 6.4 | 16.5 | 676 |
Pro TV | 6.2 | 16 | 654 |
Campionul nopţilor albe, Dan Capatos, a spulberat şi el concurenţa aseară, peste 244 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmărind, în medie, emisiunea Un Show Păcătos, înregistrând un rating mediu de 4.4% şi o cotă de piaţă de 16.7 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Un show pacatos (22:54-01:00) | Antena 1 | 4.4 | 16.7 | 244 |
Pro TV | 4 | 15.4 | 225 | |
Sursa:Kantar Media |