Telespectatorii au ales să-şi petreacă seara alături de Dan Negru şi de cei trei invitaţi, Romică Ţociu, Cornel Palade şi Marcel Pavel, care au acceptat provocarea de a se confrunta cu armata de blonde, iar cel mai longeviv quiz-show din România, „Te pui cu blondele?” a fost lider de audienţă la nivelul tuturor categoriilor de public. Minutul de aur al producției, 22:14, a ținut în fața ecranelor nu mai puțin de 1 647 000 de români.
În intervalul orar 20:27-23-13, când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obţinut la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, o audienţă, în medie, de 5,5 puncte de rating şi 16,2% cotă de piaţă, fiind urmată de ProTv cu 4,8 puncte de rating şi 14,1 procente din cota de piaţă.
La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 s-a situat tot pe primul loc, cu o audienţă medie de 6,2 puncte de rating și 15,3 procente din cota de piață. ProTv s-a clasat abia pe locul al III-lea (cu 4 puncte de rating şi 9,8% cotă de piaţă) după Antena 3 care a înregistrat 5,6 puncte de rating şi 13,9 cotă de piată.
Clasamentul rămâne neschimbat și la nivelul întregii populații a României, unde Antena 1 rămâne pe poziţia fruntaşă cu 5,8 puncte de rating și 15% cotă de piață, pe locul al II-lea clasându-se din nou Antena 3 cu un rating mediu de 4,5 procente şi 11,7% cotă de piaţă. ProTv, ocupantul locului al III-lea, în acelaşi interval orar, avea doar 4,4 puncte de rating și 11,4 procente din cota de piață.
În prime time, Antena 1 a fost lider de audienţă atât la nivelul publicului din mediul urban, cât şi la nivelul publicului naţional.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All urban si National
Perioada 13 august 2014