Inca de dimineata, telespectatorii au ales Antena 1, prima editie "Mireasa pentru fiul meu" din 4 aprilie impunandu-se lider de piata atat la nivelul targetului all urban cat si la nivelul targetului 15-54 urban. Astfel, la nivelul targetului all urban "Mireasa pentru fiul meu" a inregistrat o audienta de 1,7 % si o cota de piata de 13 %, pe locul doi clasandu-se Antena 3 cu 0,9 procente rating si 6,9% cota de piata. La nivelul targetului 15-54 Urban, "Mireasa pentru fiul meu" s-a impus lider de piata cu 1,6% rating si 12,3% share.
Si cea de-a doua editie "Mireasa pentru fiul meu" din 4 aprilie s-a clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor din mediul urban cu 2,7% rating si 15% share, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu 1,7 procente rating si 9,7% share. La nivelul targetului 15-54 Urban, "Mireasa pentru fiul meu", program difuzat in slotul 13:58-16:00 s-a impus lider de piata cu 2,2 % rating si 15,9% share.
De la ora 17.00 Simona Gherghe a revenit cu subiecte incendiare la "Acces Direct", emisiunea impunandu-se lider de piata in slotul de difuzare 16:58-18:58, inregistrand un rating mediu de 4,1 procente si 16,1% cota de piata la nivelul targetului all urban, in vreme ce Pro TV a inregistrat 3,9% share si 15,2% rating. Emsiunea moderata de Simona Gherghe s-a clasat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor si la nivelul targetului urban 18+ cu 4,6% rating si 16,8% cota de piata. In editia de ieri, Simona Gherghe i-a avut ca invitati in platoul emisiunii pe Benone Sinulescu si Nelu Ploiesteanu.
Telespectatorii i-au ramas alaturi si lui Dan Negru pentru o noua confruntare de senzatie la "Te pui cu blondele", emisiunea impunandu-se lider de piata la nivelul targetului all urban. Invitatul care s-a incumetat sa intre in arena blondelor a fost nimeni altul decat omul de afaceri Irinel Columbeanu, un adversar puternic in fata celor 50 de domnisoare. Desi Irinel Columbeanu le-a facut fata cu succes provocatoarelor blonde, finalul competitiei a fost in favoarea lor. Cea care le-a adus premiul de 63 de milioane domnisoarelor ramase in concurs a fost nimeni alta decat blonda suprema, cea care il ceruse mai devreme pe Irinel Columbeanu in casatorie si in fata careia omul de afaceri a pierdut la finalul emisiunii.
Astfel, "Te pui cu blondele" a inregistrat in intervalul orar 20:19-22:15, la nivelul targetului all urban, o audienta de 9,1 % si o cota de piata de 18,8 %, in vreme ce postul Pro TV a inregistrat pe acelasi slot orar un rating de 7,3 % si o cota de piata de 15,1%. Emisiunea s-a situat pe primul loc in topul audientelor si la nivelul targetului urban 18+, cu 9,2% rating si 18,3 procente share, pe locul secund situandu-se Pro Tv care a inregistrat 7,6 % rating si 15,3% cota de piata. In minutul de aur, 22:08, 1 616 000 de persoane din mediul urban urmareau "Te pui cu blondele", varful de audienta fiind de 15,4 % rating si 30,9 % cota de piata.
Alaturi de "Un show pacatos", cei de acasa s-au bucurat si aseara de subiecte provocatoare si dezbateri aprinse, emisiunea clasandu-se din nou pe primul loc in topul preferintelor lor. "Un show pacatos" s-a impus lider de piata inregistrand un rating mediu de 2,6 procente si o cota de piata de 11,2% la nivelul targetului all urban. Pe locul secund s-a clasat postul Pro TV, cu un rating mediu de 2,5 procente si 10,6 % share. La nivelul targetului urban 18+ "Un show pacatos" s-a impus lider de piata cu 2,9% rating si 11,5% share. Telespectatorii s-au bucurat ieri la "Un show pacatos" de o filmare de senzatie cu Antonia in cel mai hit apartament, apartamentul ZU, alaturi de Buzdugan si Morar.
Tot ieri, Antena 1 s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor si cu Observator 16, lider de piata la nivelul targetului 15-54 Urban si Observatorul de noapte, lider de piata la nivelul targeturilor all urban si 15-54 urban.
Sursa: Kantar Media
Irinel Columbeanu, cerut in casatorie in emisiunea lui Negru!... Patricia Kaas, pe scena Te cunosc de undeva!...