Antena Căutare

Telespectatorii au ales: Observator 19, lider de piaţă!

Antena 1 a fost luni, 9 decembrie, postul preferat de cei mai mulţi români în timpul buletinelor informative de la orele 06:00, 13:00, 16:00 şi 19:00. Astfel, principalul jurnal de ştiri al zilei, Observator 19, a fost lider de audienţă pe targetul all urban, înregistrând 9.6% rating şi 19.4% cotă de piaţă, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro TV şi Kanal D, care în acelaşi interval orar au obţinut 19.3% şi respectiv 8.4% cotă de piaţă.

Antena 1 a fost luni, 9 decembrie, postul preferat de cei mai mulţi români în timpul buletinelor informative de la orele 06:00, 13:00, 16:00 şi 19:00. Astfel, principalul jurnal de ştiri al zilei, Observator 19, a fost lider de audienţă pe targetul all urban, înregistrând 9.6% rating şi 19.4% cotă de piaţă, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro TV şi Kanal D, care în acelaşi interval orar au obţinut 19.3% şi respectiv 8.4% cotă de piaţă.

Peste 1 011 000 de telespectatori la nivel urban au urmărit aseară ştirile prezentate de Andreea Berecleanu. În minutul de aur, înregistrat aseară la 19:02, peste 1 128 000 de telespectatori urmăreau Observator 19, în vreme ce 778 000 urmărea Ştirile Pro Tv.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 19 (19:00-19:48)

Antena 1

9.6

19.4

1011

Pro TV

9.6

19.3

1008

Kanal D

4.2

8.4

439

Articolul continuă după reclamă

Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, Antena 1 fiind prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 13.5% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY (02:00-26:00)

Antena 1

3.3

13.5

349

Pro TV

3.3

13.4

345

Cel mai puternic brand în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 13 s-au impus ca lider detaşat de audienţă pe targetul comercial, în vreme ce Observatorul orei 16 şi Observatorul orei 19 au fost preferatele românilor din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2.6% şi 24.8% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.3% şi 22% cotã de piaţã.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59)

Antena 1

2.6

24.8

143

Pro TV

2.3

22

126

Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 13.9% şi un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 12.5% şi un rating mediu de 2.2 procente.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU DA (13:59-16:00)

Antena 1

2.5

13.9

137

Pro TV

2.2

12.5

123

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.3% şi o cotã de piaţã de 21.1% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 4.8% rating şi 16.2% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT (16:57-19:00)

Antena 1

6.3

21.1

354

Pro TV

4.8

16.2

271

În minutul de aur, 18:50, peste 1 161 000 de telespectatori urmăreau subiectul abordat de Simona Gherghe,mult peste dublu faţă de cei care în acelaşi interval orar urmăreau „La Măruţă”.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

18:50

11.1

24.2

1161

4.7

10.3

493

Ne-a rupt inimile în două! Alex Mațaev, dedicație specială pentru fanii săi... Elena Hasna, zâmbitoare alături de Simona Gherghe...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat Luni, 04.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x