Antena 1 a fost luni, 9 decembrie, postul preferat de cei mai mulţi români în timpul buletinelor informative de la orele 06:00, 13:00, 16:00 şi 19:00. Astfel, principalul jurnal de ştiri al zilei, Observator 19, a fost lider de audienţă pe targetul all urban, înregistrând 9.6% rating şi 19.4% cotă de piaţă, lăsând pe locurile doi şi trei posturile Pro TV şi Kanal D, care în acelaşi interval orar au obţinut 19.3% şi respectiv 8.4% cotă de piaţă.
Peste 1 011 000 de telespectatori la nivel urban au urmărit aseară ştirile prezentate de Andreea Berecleanu. În minutul de aur, înregistrat aseară la 19:02, peste 1 128 000 de telespectatori urmăreau Observator 19, în vreme ce 778 000 urmărea Ştirile Pro Tv.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATOR 19 (19:00-19:48) | Antena 1 | 9.6 | 19.4 | 1011 |
Pro TV | 9.6 | 19.3 | 1008 | |
Kanal D | 4.2 | 8.4 | 439 |
Telespectatorii au ales din nou Antena 1, conducând emisiunile postului generalist al trustului Intact în fruntea clasamentului de audienţã, la nivelul întregii zile, Antena 1 fiind prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.3% şi o cotã de piaţã de 13.5% pe targetul all urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundã.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.3 | 13.5 | 349 |
Pro TV | 3.3 | 13.4 | 345 |
Cel mai puternic brand în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 13 s-au impus ca lider detaşat de audienţă pe targetul comercial, în vreme ce Observatorul orei 16 şi Observatorul orei 19 au fost preferatele românilor din mediul urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2.6% şi 24.8% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2.3% şi 22% cotã de piaţã.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) | Antena 1 | 2.6 | 24.8 | 143 |
Pro TV | 2.3 | 22 | 126 |
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 13.9% şi un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 12.5% şi un rating mediu de 2.2 procente.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
MIREASA PENTRU FIUL MEU DA (13:59-16:00) | Antena 1 | 2.5 | 13.9 | 137 |
Pro TV | 2.2 | 12.5 | 123 |
Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Simona Gherghe, aceştia preferând Acces Direct în detrimentul emisiunii „La Mãruţã”. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 6.3% şi o cotã de piaţã de 21.1% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 4.8% rating şi 16.2% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT (16:57-19:00) | Antena 1 | 6.3 | 21.1 | 354 |
Pro TV | 4.8 | 16.2 | 271 |
În minutul de aur, 18:50, peste 1 161 000 de telespectatori urmăreau subiectul abordat de Simona Gherghe,mult peste dublu faţă de cei care în acelaşi interval orar urmăreau „La Măruţă”.
Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
18:50 | 11.1 | 24.2 | 1161 | 4.7 | 10.3 | 493 |