Alaturi de "Mireasa pentru fiul meu", cei de acasa au descoperit care sunt cele mai noi intamplari din viata indragitilor concurenti, cum evolueaza relatiile din concurs si ce subiecte dau nastere unor discutii aprinse. Atat editia de dimineata, cat si cea de dupa amiaza a reality showului s-au impus lider de piata la nivelul targetului all urban. Astfel, prima editie de ieri "Mireasa pentru fiul meu" a inregistrat la nivelul targetului all urban, 1,1% rating si 9,2% share, locul secund in clasament fiind ocupat de Pro Tv cu 1% rating si 8,3% cota de piata. Si in slotul 13:58-16:00, "Mireasa pentru fiul meu" s-a clasat pe prima pozitie in topul audientelor cu 2,8% rating si 16,1% share, locul al doilea fiind ocupat de Kanal D cu 1,5% rating si 8,5% cota de piata la nivelul targetului all urban. Pe a treia pozitie s-a clasat Pro Tv cu 1,3 procente rating si 7,5% share.
De la ora 17.00, Simona Gherghe le-a adus telespectatorilor subiecte inedite si dezbateri aprinse intr-o noua editie "Acces Direct". Alaturi de indragita prezentatoare au venit in platoul emisiunii Margareta Paslaru, Monica Pop si mai tarziu, Ane Marie Savu, aleasa burlacului Edward Popescu Strohlen. In intervalul de difuzare "Acces Direct", Antena 1 s-a clasat pe primul loc in topul audientelor cu un rating mediu de 4,3 procente si o cota de piata de 17,2% in randul publicului din mediul urban, surclasand postul Pro Tv care a inregistrat 3,9% rating si 15,8 procente cota de piata.
Tot miercuri, cel mai longeviv show de divertisment al Antenei 1, "Te pui cu blondele?", a incheiat cu succes cel mai recent sezon, editia de ieri impunandu-se lider de piata la nivelul targetului all urban. In preajma zilei de 1 iunie, telespectatorii au avut parte de o editie speciala, platoul emisiunii transformandu-se in spatiul de joaca a 52 de prichindei care au trait cu intensitate maxima concursul de cultura generala. De o parte au stat micuta Cleopatra Stratan si colegul sau Dragos, de cealalta, cea mai simpatica armata formata din 50 de baietei si fetite. In slotul de difuzare "Te pui cu blondele?", Antena 1 a depasit in audiente la nivel urban atat programul oferit de Pro TV, care s-a clasat pe cea de-a doua pozitie, cat si prima parte a meciului Elvetia-Romania transmis in direct de TVR 1, postul public de televiziune ocupand locul al treilea in topul audientelor.