Prima lună a lui 2016 aduce poziții de top televiziunilor din Intact Media Group. Divizia TV conduce clasamentul pe intervale orare importante și pe targeturile care contează. Peste zece milioane de români au urmărit în ianuarie, timp de cel puțin un minut, în Whole Day, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-show-urile, precum și serialele posturilor IMG.
Astfel, în ianuarie:
· “Antenele” sunt lider în Morning și Day Time la nivelul target-ului comercial, dar și pe majoritatea intervalelor orare în rândul românilor din mediul Urban și Național.
· Antena 1 este lider de audiență în Day Time și Access, pe target-urile All Urban și Național. Cele mai vizionate emisiuni ale lunii au fost: “Te pui cu blondele?”,“Poftiți pe la noi: poftiți și dăruiți” (II) și Observator 19.
· Antena Stars are o creștere de audiență de 15% în Prime Time, interval orar în care sunt difuzate emisiunile “Răi da’ buni” și “Agentul VIP”. Cele mai vizionate emisiuni ale postului au fost: “Răi da’ buni” , “Party – Tura cu Mihai Morar” și serialul “Alege dragostea”.
· Antena 3 rămâne liderul incontestabil al nișei de știri, pe toate intervalele orare. Cele mai urmărite show-uri ale lunii au fost: “Sinteza zilei”, “Edițiile speciale” și “Exces de putere”.
· Euforia TV, care este în pregătiri pentru relansarea din luna martie, are creșteri seminificative ale cotei de piață pe toate intervalele orare. “Prietenii tăi”, “Totul despre sex” și “Hoțul fermecător” sunt cele mai vizionate programe ale lunii ianuarie.
· ZU TV a fost urmărit, în prima lună a lui 2016, de peste 60.000 de români din întreaga țară, în Whole Day. Cele mai urmărite show-uri ale ZU TV au fost: “Most Wanted”, “ZU Trends” și “Noaptea târziu se vede la ZU TV”.