Totodata, Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV au o cota de piata mai mare decat posturile din principalul trust concurent, CME, pe mai multe intervale orare: IMG este lider si in Day Time (intervalul orar 10 -16), Access (interval orar 16 - 19) si Late Fringe (interval orar 23,00 - 02,00).
Cea mai mare diferenta inregistrata de IMG comparativ cu CME este in Day Time, de 7,1%, interval orar in care se difuzeaza Observatorul orei 13,00 (prezentat de Oana Frigescu), cele doua editii ale show-ului Mireasa pentru fiul meu (Mirela Boureanu Vaida) de la Antena1, iar, de la Antena 3, Previziunile zilei (Niels Schnecker si Sabina Iosub) si Se intampla in Romania (Maria Coman).
In Acces Prime-Time, emisiunile cu cea mai mare contributie la leadership-ul IMG sunt Acces Direct (show prezentat de Simona Gherghe), care are o medie a cotei de piata in luna noiembrie de 18,6%, urmat de Observatorul orei 16,00, apoi Mireasa pentru fiul meu (Exit Show) - de la Antena 1, iar, de la Antena 3, 100 de minute (Alessandra Stoicescu) si Esential (Alina Petrescu, Mihaela Barzila).
In Late Fringe, Show-urile cu cea mai mare cota de piata inregistrata in luna noiembrie sunt Un show pacatos (Dan Capatos), cu 9,4% market share, urmat de In gura presei (Mircea Badea), 8 % market share si Panorama (Oana Stanciulescu).
Sursa: Kantar Media
19 ani de Antena 1, sarbatoriti de toate generatiile ... Vezi AICI LiveVIDEO, de la 20:30, TOP CHEF: Joseph Hadad isi pierde rabdarea si NU IARTA nimic!...