- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Petru Bucur are 60 de ani si a venit la auditiile X factor din Bucuresti, insotit de Marina, papusa careia i-a si dedicat o melodie in fata juriului X Factor. Barbatul a incercat sa impresioneze juriul si pubicul, nu doar cu melodiile alese si cu interpretarea sa originala, ci si cu miscarea scenica si... recuzita pe care a adus-o. Barbatul a confectionat din carton o pancarda pe care a scris " Bucur va „cerseste"cu TUPEU politicos APLAUZE", dar o papusa in marime naturala pe care a botezat-o Marina si despre care sustine cu tarie ca este cel mai mare fan X Factor.
Cu o energie debordanta, barbatul a reusit sa ridice sala in picioare, dar si sa declare ca in timpul prestatiei sale pe scena X Factor „S-a simtit tanar". Daca vocea lui a fost pe masura asteptarilor Paulei Seling, Mihai Morar si Adrian Sina, telespectatorii pot vedea sambata de la 20.20, pe Antena 1.
In aceasta saptamana, Antena 1 va difuza ultimul episod filmat la auditii. De saptamana viitoare, telespectatorii pot urmari evolutia concurentilor in tabara de pregatire. Tabara de pregatire sau Bootcampul va reuni intr-o locatie din Bucuresti toti concurentii care au trecut de faza Auditiilor in toate cele cinci orase. Pe parcursul a trei zile de probe si provocari juriul va selecta pentru etapele urmatoare cei mai buni 24 de concurenti. Concurentii nu vor fi insa singuri pe parcursul acestor zile. Ei vor beneficia de sfaturile Crinei Mardare si ale lui Tonkins Anderson in materie de antrenament vocal si coregrafie.
X Factor a inregistrat audiente record in intreaga lume, iar succesul la nivel international s-a confirmat si in Romania. Ratingul inregistrat la X Factor este in continua crestere, emisiunea difuzata de Antena 1 sambata seara impunandu-se lider de audienta atat la nivelul targetului comercial al Antenei 1 cat si in randul telespectatorilor din mediul urban. Varfurile de audienta au atins pana la 36 de procente share pe targetul comercial.
Fara bariere de varsta sau stil, X Factor a rasturnat audientele din intreaga lume, bucurandu-se de o incredibila popularitate in randul telespectatorilor. Pe langa oportunitatea de a-si schimba vietile, de a deveni cei mai cunoscuti artisti ai momentului si de a-si face vocea auzita, participantii au si o miza materiala pentru care pot lupta: 200.000 de euro, cel mai mare premiu din istoria show-urilor de televiziune din Romania, oferit de Orange.