Astfel, emisiunea prezentata de campionul divertismentului, Dan Negru, a inregistrat o cota de piata de 16.5% si un rating mediu de 6.8% la nivelul targetului all urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra 15.7% share si 6.5% rating. Si la nivel national „Te pui cu blondele?” a ocupat prima pozitie in topul audientelor, cu o medie de 1 272 000 telespectatori pe minut. Peste 2 206 000 de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 22:31, raspunsurile concurentilor, de trei ori mai multi fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, conform datelor furnizate de Kantar Media.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Te pui cu blondele (20:29-22:42) | Antena 1 | 6.8 | 16.5 | 717 |
Pro TV | 6.5 | 15.7 | 681 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:31 | 11.6 | 25.5 | 2206 | 4 | 8.7 | 755 |
Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 2.8 % si o cota de piata de 14.9% la nivelul taregtului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul Acces Direct, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targetului comercial, 18-49 urban. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.6% si 18.4% cota de piata la nivelul targetului comercial, locul secund fiind ocupat de Pro Tv cu un rating mediu 3.1% si o cota de piata de 15.9%.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces Direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 3.6 | 18.4 | 203 |
Pro TV | 3.1 | 15.9 | 175 |
Cel mai iubit realityshow matrimonial din Romania isi confirma si el statutul. Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, emisiunea inregistrand ieri o cota de piata de 18.2% si un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cota de piata de doar 8.3% si un rating mediu de 1.1 procente. Si in intervalul de difuzare 11:10 – 13:00, Mireasa pentru fiul meu a fost preferata celor mai multi romani din targetul comercial, 18-49 urban.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa DA (13:59-16:00) | Antena 1 | 2.5 | 18.2 | 141 |
Pro TV | 1.1 | 8.3 | 64 |
Pe primul loc in preferintele romanilor din mediul urban au ramas si jurnalele de stiri de peste zi, Observator 16 aducand in fata micilor ecrane aproape 117 000 de telespectatori din targetul comercial al statiei. Astfel, jurnalul prezntat de Mihaela Calin a inregistrat un rating mediu de 2.1% si o cota de piata de 13.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, locul secund fiind ocupat de Kanal D cu 1.9% rating si 12.4% cota de piata.