Live acumNeatza cu Razvan si Dani
Prime Time 20:30Chefi la Cutite

Zi de top la Antena 1! Super productiile Antenei 1 - lider de piata!

Super programele Antenei 1 au captivat din nou publicul roman. Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct si Un show pacatos s-au situat ieri pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor, in timp ce peste un milion de romani au urmarit ieri seara miracolelor la Castigi in 60 de secunde.

Ieri, telespectatorii au ramas aproape de Antena 1. Super programele statiei au tinut din nou publicul spectator in fata micilor ecrane, fiindu-le rasplatita munca depusa zi de zi pentru realizarea unor materiale de exceptie.

Astfel, prima editie de ieri Mireasa pentru fiul meu s-a impus ca lider de audienta la nivelul targetului comercial 15-54. Reality show-ul matrimonial prezentat de indragita artista Mirela Boureanu Vaida a inregistrat o cota de piata de 17% share si un rating de 1.6%, in timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat un rating de 0,7% si o cota de piata de 7,2% share, mai putin de jumatate decat audienta Antenei 1.

La amiaza, Acces Direct s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor, inregistrand o cota de piata de 18,4% share si un rating de 5,2% la nivelul targetului all urban, in timp ce programul oferit de Pro Tv a atins o cota de piata de 16,8% share si un rating de 4,7% procente, la nivelul aceluiasi target.

Peste un milion de telespectatori au urmarit miracolele din platoul de la Castigi in 60 de secunde, cand concurenti in scaunul cu rotile au jucat probele de maxima indemanare propuse de campionul divertismentului Dan Negru. Astfel, la 21:31, Castigi in 60 de secunde a inregistrat o cota de piata de 20,4% share si un rating de 9% procente, mult peste principalul competitor Pro Tv, care difuzand productia Divertis, a atins atunci o cota de piata de 13.5% share si un rating de 6% procente.

Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a terminat in glorie ziua de top a Antenei 1. Un Show Pacatos s-a impus ca lider de audienta, inregistrand o cota de piata de 15,5% share si un rating de 2,1% procente, in timp ce pozitia a doua a clasamentului a fost ocupata de TVR 1, care a atins o cota de piata de 14,2% share si un rating de 1,9% la nivelul targetului comercial 15-54.

Sursa:GfK Romania S.R.L.

Recomandari