Telenovela Carmelita, care a cucerit intreaga Europa, incepe azi la ANTENA 1, de la ora 20,30. Sute de milioane de telespectatori au urmarit povestea fetei de tigan, interpretata de Iulia Zimina, care refuza sa se casatoreasca cu barbatul pe care i l-a ales tatal ei, in urma cu ani de zile.
Nici “logodnicul” Miro, interpretat de Alexandr Suvorov, nu este deosebit de incantat de perspectiva de a se casatori cu o femeie pe care nu a intalnit-o niciodata si alaturi de care trebuie sa-si traiasca viata. Suvorov este stra-stranepotul celebrului general rus cu acelasi nume, dar care a preferat sa-si dovedeasca talentul de strateg cucerind inimile domnisoarelor, existand zvonuri ca este marea dragoste a celebrei tenismene Maria Sharapova. Actorul a ales, insa, sa pastreze tacerea asupra vietii sale sentimentale.
Serialul a fost o incercare soldata cu succes a producatorilor rusi de la canalul TV Russia, de a demonstra ca oricand pot crea o telenovela cel putin la fel de reusita ca acelea sud-americane. Bugetul a fost deosebit de generos, din cate relateaza presa rusa, “Carmelita” beneficiind de o “alocatie” de 500 000 de dolari pe episod. Lansarea telenovelei a declansat si un imens scandal, existand destul voci care sa condamne stafful televiziunii pentru o investitie atat de mare intr-o productie despre tigani, in Rusia existand nenumarate cazuri de discriminare a cetatenilor de etnie rroma. Audientele uriase inregistrate de Carmelita – in medie, 60% cota de piata –, dar si calitatea inconctestabila a acestei productii au inchis gura tuturor acuzatorilor.
Nici “logodnicul” Miro, interpretat de Alexandr Suvorov, nu este deosebit de incantat de perspectiva de a se casatori cu o femeie pe care nu a intalnit-o niciodata si alaturi de care trebuie sa-si traiasca viata. Suvorov este stra-stranepotul celebrului general rus cu acelasi nume, dar care a preferat sa-si dovedeasca talentul de strateg cucerind inimile domnisoarelor, existand zvonuri ca este marea dragoste a celebrei tenismene Maria Sharapova. Actorul a ales, insa, sa pastreze tacerea asupra vietii sale sentimentale.
Serialul a fost o incercare soldata cu succes a producatorilor rusi de la canalul TV Russia, de a demonstra ca oricand pot crea o telenovela cel putin la fel de reusita ca acelea sud-americane. Bugetul a fost deosebit de generos, din cate relateaza presa rusa, “Carmelita” beneficiind de o “alocatie” de 500 000 de dolari pe episod. Lansarea telenovelei a declansat si un imens scandal, existand destul voci care sa condamne stafful televiziunii pentru o investitie atat de mare intr-o productie despre tigani, in Rusia existand nenumarate cazuri de discriminare a cetatenilor de etnie rroma. Audientele uriase inregistrate de Carmelita – in medie, 60% cota de piata –, dar si calitatea inconctestabila a acestei productii au inchis gura tuturor acuzatorilor.