Revista Top Gear continua campania "Hoo cu tata!" cu editia a doua, faza pe tara. Iar acum incepem vanatoarea, pentru ca un bizon adevarat nu intelege nimic cu vorba buna. Campania "Hoo cu tata!", se adreseaza bizonilor iesiti de sub control care blocheaza intersectia, intepenesc cu mana pe claxon, arunca gunoiul pe geam sau asculta muzica la maximum.
Premiza de la care s-a plecat in derularea acestei campanii a fost ca la scoala auto inveti doar sa pornesti masina si sa nu-ti moara motorul in intersectie. Scoala de soferi nu te invata atitudinea de sofer si nici nu te invata cum sa te comporti civilizat in trafic. “Tin sa multumesc foarte mult mintilor luminate care au inventat camera foto digitala, pentru ca altfel bugetul nostru pe anul 2009 s-ar fi dus pe developat filme cu bizoni din trafic. Editia a doua a Campaniei Hoo cu tata, faza pe tara, 2009 abandoneaza subtilitatile unei campanii de constientizare si trece direct la vanatoare. Intrati pe topgear.ro/ bizon, pentru ca toamna se numara bizonii”, a declarat Costin Giurgea, redactor sef al revistei Top Gear.
Campania se va derula timp de o luna si isi propune sa implice cititorii si conducatorii auto sa “vaneze” bizoni. Vanatoarea presupune ca participantii sa trimita poze cu cele mai “bizonesti” comportamente din trafic. Mecanismul campaniei este simplu: 1. se vaneaza un bizon 2. i se face o poza, 3. poza trebuie incarcata pe www.topgear.ro/bizon si se roage frumos neamurile sa voteze. Cele mai votate poze sunt premiate cu 3 kituri de vanator cu lasou, tricou, sticker, rama foto digitala, telefon mobil, GPS si o excursie in Marea Britanie, sa-l vada pe Clarkson live la un show special Top Gear – MPH.
Top Gear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV care in Marea Britanie face ca audienta 1 miliard de telespectatori, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 90 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 20 tari in care revista Top Gear are editii locale practic concurenta este spulberta, ocupand locul 1 in zona revistelor auto dar isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati. Top Gear are un mod propriu de abordare a masinilor, devenind un brand renumit.
Hoo cu tata! O campanie initiata de Top Gear, sustinuta de Allianz Tiriac, Antena 1 si Gazeta Sporturilor.
Premiza de la care s-a plecat in derularea acestei campanii a fost ca la scoala auto inveti doar sa pornesti masina si sa nu-ti moara motorul in intersectie. Scoala de soferi nu te invata atitudinea de sofer si nici nu te invata cum sa te comporti civilizat in trafic. “Tin sa multumesc foarte mult mintilor luminate care au inventat camera foto digitala, pentru ca altfel bugetul nostru pe anul 2009 s-ar fi dus pe developat filme cu bizoni din trafic. Editia a doua a Campaniei Hoo cu tata, faza pe tara, 2009 abandoneaza subtilitatile unei campanii de constientizare si trece direct la vanatoare. Intrati pe topgear.ro/ bizon, pentru ca toamna se numara bizonii”, a declarat Costin Giurgea, redactor sef al revistei Top Gear.
Campania se va derula timp de o luna si isi propune sa implice cititorii si conducatorii auto sa “vaneze” bizoni. Vanatoarea presupune ca participantii sa trimita poze cu cele mai “bizonesti” comportamente din trafic. Mecanismul campaniei este simplu: 1. se vaneaza un bizon 2. i se face o poza, 3. poza trebuie incarcata pe www.topgear.ro/bizon si se roage frumos neamurile sa voteze. Cele mai votate poze sunt premiate cu 3 kituri de vanator cu lasou, tricou, sticker, rama foto digitala, telefon mobil, GPS si o excursie in Marea Britanie, sa-l vada pe Clarkson live la un show special Top Gear – MPH.
Top Gear a ajuns cea mai cunoscuta revista auto din lume cu ajutorul show-ului TV care in Marea Britanie face ca audienta 1 miliard de telespectatori, fiind a doua emisiune din lume cea mai vizionata dupa Oprah. Emisiunea Top Gear atinge un public din peste 90 de tari si ramane fidela conceptului de a face masinile distractive. In cele 20 tari in care revista Top Gear are editii locale practic concurenta este spulberta, ocupand locul 1 in zona revistelor auto dar isi propune sa ocupe acelasi loc si in zona revistelor pentru barbati. Top Gear are un mod propriu de abordare a masinilor, devenind un brand renumit.
Hoo cu tata! O campanie initiata de Top Gear, sustinuta de Allianz Tiriac, Antena 1 si Gazeta Sporturilor.