Concurentul „X Factor” care l-a determinat pe rock-starul Bănică să arunce cu scaunul de la masa juriului, Sergiu Braga, ascunde o poveste de viaţă incredibilă.
La doar 25 de ani, Sergiu a trăit cât pentru două vieţi. A început să cânte de durere, în urma unui accident cumplit de motor. A intrat în comă, iar atunci când s-a trezit avea un har incredibil, o voce divină cu ajutorul căreia a vrut să îi câştige inima fetei pe care o iubeşte. Iar pentru ca acest vis să i se împlinească, Sergiu a mers la „X Factor”.
Ieri, Sergiu a venit tocmai din Republica Moldova în platoul „Acces Direct”, culmea, chiar pe un motor. Concurentul „X Factor” i-a mărturisit Simonei că a devenit cântăreţ dintr-o întâmplare fantastică, atunci când a fost lovit de partitura morţii. Făcea cascadorii cu motorul, însă în urmă cu trei ani rolurile s-au schimbat – viaţa a fost cea care a făcut atunci o cascadorie cu el. „Am urlat de durere într-atât de tare, încât medicii mi-au zis să încerc să iau şi nişte note. Cu cât durerile erau mai mari, cu atât muzica era mai puternică şi notele erau mai înalte”, i-a mărturisit el Simonei.
Când a simţit că se poate deplasa singur, fără cârje, Sergiu a urcat din nou pe motor şi a venit să îşi arate harul lumii întregi, cu ajutorul „X Factor”. Ieri, în platoul „Acces Direct” i-a fost alături pentru prima oară şi iubita lui, Dorina, prin Skype, care a mărturisit că a fost extrem de emoţionată şi multă vreme a crezut că glumeşte atunci când Sergiu i-a spus că merge pentru ea la „X Factor”. Îi leagă pasiunea pentru motoare, Dorina spunând că el crede că e unica fată din Moldova care conduce un motor atât de puternic.
Telespectatorii i-au fost alături şi ieri Simonei Gherghe, emisiunea „Acces Direct” impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe toate segmentele de public. În minutul de maximă audiență al emisiunii, atins la 18:26, Antena 1 obținea pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani un vârf de audiență de 10 puncte de rating și 31,3 procente din cota piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea tot atunci numai 5,3 puncte de rating și 16,6 % cota de piață.
Românii au preferat să urmărească “Acces Direct”, astfel că emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost lider absolut de audiență ieri pe toate targeturile. Așa se face că la nivelul publicului comercial cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, Antena 1 a fost lider cu o medie 6,7 puncte de rating și 24,6 procente din cota de piață, pe locul al doilea clasându-se Pro Tv cu 5,6 puncte de rating și 20,5 % cotă de piață. Şi pe publicul din urban, Antena 1 a condus cu o medie de 8,3 puncte de rating și 22,4% cotă de piață, aproape dublu faţă de locul second, Pro Tv, ce înregistra atunci o medie de 5,1 puncte de rating și 13,8% cotă de piață. Antena 1 a fost lider și la nivelul întregii populații a țării, cu o medie de 8,6 puncte de rating și 23,6% cotă de piață, urmată de Pro Tv cu 5,7 puncte de rating și 15,6 procente din cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile All Urban, 18-49 Urban şi Naţional
Perioada: 29 octombrie 2014