HomeX FactorStiriDelia cucerita de un concurent, telespectatorii indragostiti de X Factor: 2.3 milioane de romani au urmarit emisiunea duminica seara
Delia cucerita de un concurent, telespectatorii indragostiti de X Factor: 2.3 milioane de romani au urmarit emisiunea duminica seara
Voci extraordinare, emotii puternice, momente amuzante si un juriu pe placul tuturor generatiilor au fost ingredientele unei seri magice la Antena 1. Telespectatorii au “devorat” cel de-al treilea episod al auditiilor X Factor de aseara, super show-ul impunandu-se ca lider de piata, atat la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cat si in randul populatiei din mediul urban
Publicat: Luni, 07 Octombrie 2013, 14:03 |
Actualizat Vineri, 20 Martie 2015, 09:39
<!--[if gte mso 9]><xml> Normal0falsefalsefalseEN-USX-NONEX-NONEMicrosoftInternetExplorer4 </xml>Voci extraordinare, emotii puternice, momente amuzante si un juriu pe placul tuturor generatiilor au fost ingredientele unei seri magice la Antena 1. Telespectatorii au “devorat” cel de-al treilea episod al auditiilor X Factor de asear
a, super show-ul impunandu-se ca lider de piata, atat la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cat si in randul populatiei din mediul urban.
Povestile frumoase, unele mai vesele, altele mai triste, momentele amuzante, replicile savuroase ale juriului si, nu in ultimul rand, vocile extraordinare ce au rasunat de pe scena X Factor i-au adus pe telespectatori in numar foarte mare in fata micilor ecrane.
Articolul continuă după reclamă
Povestea lui Alexandru Mataev, concurentul din Republica Moldova ce a invatat romana in urma cu doar un an, pentru a putea participa la un concurs de muzica, i-a impresionat foarte tare pe cei trei jurati, facand-o pe Delia sa recurga la rugaciune: „Ii cer lui Dumnezeu sa mi-l dea in echipa mea!”, nu inainte de a-i face tanarului o marturisire-soc. “Te iubesc!” i-a strigat jurata, in aplauzele publicului. Alexandru a pasit pe scena super show-ului cu o atitudine de adevarat rock star, interpretand piesa “I don’t wanna miss a thing” si facandu-l pe Cheloo sa remarce “Nu am ascultat niciodata o varianta mai buna a acestei piese!”.
X Factor a inregistrat aseara un rating mediu de 12% si o cota de piata de 24.4% la nivelul targetului comercial, impunandu-se detasat pe primul loc in topul audientelor, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe locul secund, cu 11% rating si 22.4% cota de piata.
Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targetului din mediul urban, Antena 1 conducand si de aceasta data audientele. 1 112 000 de telespectatori din mediul urban au urmarit, in medie, X Factor, Antena 1 inregistrand in randul acestui target un rating mediu de 10.6% si o cota de piata de 19.7%.
Urban all
Channels
Rtg%
Shr%
Rtg(000)
X Factor (20:30-23:08)
Antena 1
10.6
19.7
1112
Pro TV
9.1
16.9
954
Varful de audienta, la nivel national, a fost inregistrat la ora 22.12, cand peste 2 352 000 de telespectatori urmareau X Factor, in vreme ce doar 1 387 000 de telespectatori urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.