X Factor, show-ul care a scris istorie in televiziunile din intreaga lume, a fost si duminica seara cea mai urmarita productie TV. Aseara, X Factor s-a impus ca lider absolut de audienta la nivelul targeturilor all urban, 18 – 49 urban, 15-54 urban, national si 18+ urban. Momentele haioase, povestile emotionante si reactiile inedite ale juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Varfurile de audienta au depasit 16.1 puncte de rating, iar cota de piata a atins pana la 33.7 procente, pe publicul comercial, in minutul de aur.
Cea de-a doua editie a super show-ului X Factor si-a cucerit publicul de la primul pana la ultimul minut. Emotii puternice, momente amuzante si un juriu carismatic reprezinta promisiunea respectata a Antenei 1 pentru acest nou sezon. Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura prestatiile concurentilor, in minutul de aur 22:39, Antena 1 inregistrand un rating mediu de 16.1 puncte si o cota de piata de 33.7 procente la nivelul targetului commercial, 15-54 urban. In minutul de aur, prestatia lui Hernandez Hector Manuel, concurentul din Republica Dominicana a adus in fata televizoarelor peste 1.000.000 de telespectatori, mai mult decat triplu fata de cei catre urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro TV.
Indragostit de muzica latino, dar si de
Super show-ul X Factor a inregistrat aseara un rating mediu de 10.8 puncte si o cota de piata de 21.5% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunandu-se detasat pe primul loc in topul audientelor, la mare distanta de televiziunea clasata pe a doua pozitie, Pro Tv. Aceasta din urma a inregistrat la nivelul aceleiasi categorii de public doar 7.6 puncte de rating si 15.2% share.
|
| 15-54 urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
X-FACTOR (II) (20:28-22:53) | Antena 1 | 10.8 | 21.5 | 700 |
Pro TV | 7.6 | 15.2 | 494 | |
Kanal D | 3.6 | 7.1 | 232 |
|
| 18-49 urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
X-FACTOR (II) (20:28-22:53) | Antena 1 | 10.8 | 22 | 592 |
Pro TV | 7.5 | 15.4 | 414 | |
Kanal D | 3.5 | 7.2 | 194 |
Si la nivelul targetului urban, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 9.9 puncte si o cota de piata de 18.8 procente. 1.040. 000 de telespectatori din mediul urban au urmarit in medie X Factor, cu peste 500.000 mai multi decat aceia care priveau aseara programul principalului competitor, Pro Tv.
|
| all urban | ||
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
X-FACTOR (II) (20:28-22:53) | Antena 1 | 9.9 | 18.8 | 1040 |
Pro TV | 5.9 | 11.2 | 620 | |
Kanal D | 4.7 | 8.9 | 490 |
Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor national si 18+ urban, Antena 1 conducand si de aceasta data audientele. Aproape 1,5 milioane de telespectatori din targetul national au urmarit aseara, in medie, super productia X Factor, iar in minutul de aur, la 22.38, varful de audienta depasea 2,2 milioane de telespectatori, aproape de patru ori mai multi decat cei care urmareau atunci programul oferit de Pro Tv.
Tot weekend-ul, romanii au fost alaturi de super productiile Antenei 1, astfel ca „Te cunosc de undeva!” a fost si el fost lider absolut de audienta la nivelul publicului din mediul urban. Astfel, transforming show-ul a fost urmarit sambata seara de de o medie de 644.000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 6.1 puncte si o cota de piata de 15.2%, lasand pe locul al doilea programul oferit pe PRO TV, care, in acelasi interval, a atins doar o audienta medie de 5.2 procente si 12.8% share. In minutul de aur, 22.02, Antena 1 a fost urmarita de 884.000 de telespectatori din mediul urban.