- Luni, Marți și Miercuri de la 20:30, Nea Mărin se întoarce! Poftiți pe la noi: Poftiți în Dobrogea, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Formula 1™ se vede în AntenaPLAY! Nu rata Marele Premiu din Imola pe 19 mai, de la 19:45 în AntenaPLAY!
Dezvoltarea tehnologiei informatiei a determinat firmele sa includa reclama pe site-uri in strategia lor de promovare, printre primele vizate in acest sens fiind site-urile de socializare.
Studiile arata, insa, nu numai faptul ca tinerii nu sunt influentati, in comportamentul lor de consumatori, de reclamele prezente pe asemenea site-uri (cel analizat in cercetare fiind Facebook), dar nici nu sunt interesati de acestea.
Totusi, in momentul in care o companie anunta lansarea unui anumit produs, reduceri sau sponsorizarea unui anumit eveniment sportiv prin intermediul Facebook-ului, poate fi sesizata o crestere a notorietatii respectivei firme in randul adolescentilor.
Studiul a fost facut pe un esantion reprezentativ, format din tineri cu varsta intre 15 si 17 ani.
foto: herdaily.com
FOTO! Pixie Lott, pentru a patra oara imaginea "Lipsy"... Desert: Scufita rosie...