Copilul tău este pasionat de dinozauri? Oferă-i aceste figurine deosebite!

După unicorni, supereroi și personaje din desene animate, copiii sunt fascinați și de dinozauri. De fapt… cine nu este? Cu toțîi ne mirăm când ne gândim că asemenea făpturi au existat pe Planetă și ne imaginăm cât erau de mari.

Copilul tău este pasionat de dinozauri? Oferă-i aceste figurine deosebite! Galerie
Copilul tău este pasionat de dinozauri? Oferă-i aceste figurine deosebite!

În plus, este fascinant faptul că în fiecare zi se găsesc fosile de dinozauri, unele fiind foarte bine conservate. Cu timpul, vom află mai multe despre aceștia și vom descoperi mult mai multe fosile, unele vor fi admirate în muzee, iar altele vor fi păstrate pentru mai multe cercetări.

Copiii sunt atrași de dinozauri datorită aspectului lor și faptului că nu mai există. Machete de dinozaur pot fi văzute și în diferite parcuri tematice din întreagă lume, inclusiv în țară noastră. Pentru copii, o astfel de experiență ar fi de neuitat, așa că dacă ai ocazia, vizitați împreună un astfel de parc tematic și cu siguranță o să îți placă și ție.

Pentru a-i explică copilului mai multe despre dinozauri, îl poți încuraja să vizioneze diferite desene animate pentru început, apoi documentare special create pentru copii. Îi poți arată și poze și îi poți explică diferența dintre dinozauri. Iar dacă observi că este încântat de acest subiect, poți să îi oferi și câteva figurine dinozauri. Acestea sunt ideale pentru a-i arată în mare parte cum arătău dinozaurii, chiar dacă sunt la scară mult mai mică.

Poți achiziționa figurine dinozauri dintr-un magazin online de jucării și astfel vei putea să economisești timp și de ce nu, chiar și bani. Știm cu toțîi cât de enervant este traficul în ziua de astăzi, indiferent de ora. În plus, în perioada această nici nu ai putea să cumperi jucării dintr-un magazin fizic, deoarece sunt închise. În cazul în care nu știi ce fel de figurine dinozauri să alegi, în continuare o să îți prezentăm trei dintre preferatele noastre.

Primul produs recomandat este Figurină dinozaur Tyrannosaurus Rex cu Cheiță, 20 cm. Probabil știi deja că T-Rex este cea mai cunoscută specie de dinozauri, așa că s-ar putea să fie și preferată copilului tău. Această figurină este prevăzută cu o cheiță care acționează un mecanism de mișcare. Astfel, dinozaurul devine animate și scoate sunete realiste (sau cel puțîn, sunete care se presupune că le-ar fi scos dinozaurii în urmă cu milioane de ani).

Copilul tău este pasionat de dinozauri? Oferă-i aceste figurine deosebite!

Tot legat de T-Rex, îți prezentăm și un Dinte de Tyrannosaurus Rex Box Set. Este o figurină haioasă, dar care are și rol educativ. Este confecționată din plastic cauciucat și este vopsită cu substanțe sigure pentru copii. Acest dinte de dinozaur va ajută copiii să înțeleagă mai bine lumea dinozaurilor și să își dea seama într-o oarecare măsură de dimensiunile lor.

Copilul tău este pasionat de dinozauri? Oferă-i aceste figurine deosebite!

Ultimul produs pe care ți-l recomandăm în această serie este Figurină dinozaur Velociraptor, 24 cm. Acest dinozaur este unul dintre cei mai mici descoperiți și este extrem de agil. Acesta seamănă foarte bine cu păsările din ziua de astăzi și se presupune că ar fi strămoșul comun al multor specii de păsări.

Copilul tău este pasionat de dinozauri? Oferă-i aceste figurine deosebite!

Sperăm că ți-au fost de folos informațiile și produsele prezentate! Dacă îți dorești să îi oferi copilului tău figurine de dinozauri, acum știi de unde le poți comandă!