Antena Căutare

Facebook se schimbă radical! Utilizatorii nu vor mai avea parte de aceeași experiență!

Facebook vrea să schimbe total strategia de pe rețeaua de socializare! Utilizatorii vor avea parte de o schimbare radicală.

Facebook vrea să schimbe total strategia de pe rețeaua de socializare! Utilizatorii vor avea parte de o schimbare radicală.

Fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat planurile pe care le-a dezvoltat în speranța de a combate fenomenul știrilor false de pe site-ul său, care a devenit ținta controverselor după ce unii dintre utilizatori s-au plâns că informațiile neadevărate de pe rețeaua de socializare ar fi influențat rezultatul alegerilor prezidențiale recente din Statele Unite, informează BBC.

Zuckerberg a publicat detalii despre mai multe proiecte menite să ''ia dezinformarea în serios''.

El a explicat că Facebook lucrează la șapte propuneri mai robuste pentru combaterea dezinformării, acestea incluzând metode mai eficiente de detectare și verificare a informațiilor, dar și avertismente cu privire la conținutul fals.

Anterior, ''tatăl'' Facebook a răspuns criticilor cu privire la știrile false de pe rețeaua sa spunând că peste 99% din conținut este ''autentic''.

În mesajul său recent, miliardarul susține: ''Lucrăm la această problemă de multă vreme și tratăm cu seriozitate această responsabilitate''. Însă, el a adăugat că lucrurile sunt sunt ''complexe, atât din punct de vedere tehnic, cât și filozofic''. Zuckerberg a mai notat că Facebook nu dorește să descurajeze distribuirea de opinii sau să devină ''arbitru al adevărului''.

Victoria lui Donald Trump în alegerile prezidențiale din SUA de la 8 noiembrie a declanșat o polemică privind cantitatea și influența informațiilor fanteziste care circulau online. Facebook în special a fost acuzată că a contribuit la victoria surpriză a lui Donald Trump, permițând acestora să circule pe rețeaua de socializare.

Președintele director general fondator Mark Zuckerberg a respins în mai multe rânduri această idee 'destul de nebună', dar a dezvăluit că utilizatorii sunt mai puțin înclinați să dea click pe linkuri sau să citească articole redistribuite pe rețeaua de socializare dacă acestea nu se aliniază cu opiniile lor personale, arată Agerpres.

Facebook dar și Google au anunțat în această săptămână că de acum înainte vor împiedica departamentele lor de publicitate să publice anunțuri pe site-urile care publică informații false și adesea senzaționaliste, o măsură care le-ar putea sufoca pe acestea, privându-le de finanțări.

Cele mai importante magazine cu promoții de Black Friday... Un român a inventat carcasa care îţi încarcă telefonul mobil în timp ce te plimbi! Cum e posibilă „minunea” și cât costă...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x