Cercetătorii au găsit prima proteină extraterestră, găsită într-un meteorit care a căzut pe Pământ

Echipa condusă de fizicinul Malcolm McGeoch, de la PLEX Corporation, folosește o nouă tehnică de analiză. Cercetătorii au descoperit o nouă proteină extraterestră, într-un meteorit care a căzut pe Pământ în urmă cu 30 de ani, scrie sciencealert.com.

Cercetătorii au găsit prima proteină extraterestră

În acest moment, proteina nu constituie o dovadă a existenței unor ființe extraterestre, însă aceasta poate fi o componentă esențială în crearea formelor de viață.

Cercetătorii au găsit și un nume pentru noua proteină, "hemolitină" și este similară din punct de vedere al structurii cu proteine terestre, însă proporţia de deuteriu - hidrogen din compoziția acesteia nu se regăsește în cadrul altor forme de viață de pe Terra.

Proteina identificată de cercetători este de origine extraterestră formată, cel mai probabil, în discul proto-solar, în urmă cu 4,6 miliarde de ani.

Povestea senzaţională a mediumului care comunică cu extratereştrii! Dimitria Puchiu: "Am avut contact fizic cu ei"​

Este posibil ca structura descoperită să nu fie proteină, ci un polimer, parte a unei clase mai largi de molecule, au subliniat cercetătorii.

Potrivit specialiștilor, pentru a confirma descoperirea sunt necesare studii suplimentare.

În ultimii ani, cercetătorii au descoperit în meteoriţii căzuţi pe Pământ mai multe elemente care ar putea sta la baza unor forme de viaţă: cianidă, care joacă un rol în crearea moleculelor necesare vieţii, riboză, un tip de zahăr care se găseşte în ARN, şi aminoacizi, compuşi organici care se combină pentru a forma proteine.

Dovada din Biblie ce schimbă totul despre extratereștri! Ce secret a fost ascuns de Biserică