Uită de nutriţionişti! Aşa SLĂBEŞTI în funcţie de ZODIE

Da, da! Este cât se poate de adevărat! Zodia îţi dictează ce trebuie să mănânci pentru a te menţine în formă. Iată ce ai de făcut

Berbecuțele au nevoie de proteine

Voința puternică ce te caracterizează și preocuparea permanentă pentru aspectul fizic nu te prea lasă să acumulezi kilograme în plus. Totuși, când acest lucru se întâmlă, trebuie să mănânci cât mai multe proteine și, în special, carne de pește. Evită carnea roșie, condimentele și alcoolul. Ai undă verde nelimitat la fructe și legume proaspete, la salate, precum și la sucurile naturale din fructe. Sporturile care te solicită la maximum sunt oricum preferatele tale, așa că profită de binefacerile lor!

Tăuroaicelor le trebuie mișcare
Mai leneșă din fire și bucătăreasă recunoscută, te-ai obișnuit deja cu metabolismul tău lent și te consolezi cu ideea că, la un moment dat, se va inventa și dieta minune pentru tine. Nu-ți place sportul. Totuși, răbdarea ce te caracterizează poate fi aliatul tău de nădejde pentru a duce la bun sfârșit o dietă. Merele, strugurii și fructele de pădure nu trebuie să lipsească din meniul tău zilnic, la fel și cerealele integrale, legumele și condimentele picante. Interzis la sosuri și dulciuri. Plimbă-te, căci asta te va ajuta să accelerezi funcțiile metabolismului.

Relaxați-vă, Gemenelor!
Ești înzestrată de natură cu un metabolism rapid, așa că arderea caloriilor nu e o problemă pentru tine. Din păcate, ești foarte nerăbdătoare, motiv pentru care, dacă nu ai rezultate immediate în dietă, te plicttisești și abandonezi. Zodia spune că ar fi bine să nu mai mănânci pe fugă, să nu mai ciugulești între mese, dar să mănânci puțin și des. Portocalele, grepfrutul, piersicile și morcovii sunt aliații tăi de nădejde. Uită o vreme de cafea, băuturi energizante și alcool și bea mai multe ceaiuri din plante. Un pic de jogging nu strică nimănui, așa că și pentru tine e bun.

Răcușoarele au nevoie de varietate

Îți place mâncarea la fel de mult ca și gătitul. Degeaba te plângi de silueta ta, dacă nu te hotărăști să iei și măsuri în privința asta. Noroc că ai răbdare și ești perseverentă. Dacă vei alege o dietă variată, cu rețete interesante, nu foarte drastică, vei avea șanse mari de izbândă. Introdu în meniul zilnic pește, fructe de mare, hrișcă, struguri, multă varză, broccoli și conopidă. Evită produsele de patiserie, pâinea albă, berea și zahărul alb. Înotul te va ajuta să accelerezi arderile.

CITEŞTE CONTINUAREA AICI!

facebook whatsapp twitter pinterest