Antena Căutare

Peste patru milioane de telespectatori s-au bucurat alaturi de echipa nationala. Antena 1 lider detasat de audienta atat in prime, cat si la nivelul intregii zile

Cotata abia cu sansa a treia la inceputul grupelor, Romania a rasturnat calculele hartiei, clasandu-se pe locul secund, dupa marea favorita Olanda, in grupa de calificare pentru preliminariile Campionatului Mondial din 2014.

Romanii au urmarit in numar foarte mare meciul Nationalei disputat intre Romania si Estonia, situand Antena 1 pe prima pozitie in topul audientelor, pe toate target-urile importante: Comercial, All Urban si National. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri in intervalul 21:00 – 22:49 un rating mediu de 18.4% si o cota de piata de 36.7%, principalul post concurent, Pro Tv, clasandu-se abia pe cea de-a treia pozitiei, cu doar 6.2% rating si 12.4% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

FOTBAL - CAMPIONATUL MONDIAL PRELIMINARII - ROMANIA - ESTONIA (21:00 - 22:49)

Antena 1

18.4

36.7

1016

Kanal D

7.6

15.3

423

Pro TV

6.2

12.4

343

La nivel national, partida a fost urmarita, in medie, de 3 320 000 de romani, varful de audienta fiind inregistrat la ora 21:42, cand la Antena 1 se uitau 4 171 000 de telespectatori. Si pe acest target, principalul post concurent, Pro TV, s-a clasat pe locul al treilea in timpul difuzarii meciului.

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

FOTBAL - CAMPIONATUL MONDIAL PRELIMINARII - ROMANIA - ESTONIA (21:00 - 22:49)

Antena 1

17.5

31.9

3320

Kanal D

8.7

15.9

1658

Pro TV

5.2

9.6

995

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

21:42

21.9

38.1

4171

5

8.6

944

Urmarind in numar foarte mare programele Antenei 1, telespectatorii au condus postul generalist al trustului Intact in fruntea clasamentului de audienta la nivelul intregii zile, cat si in Prime Time, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.7% si o cota de piata de 20.1% pe targetul comercial al statiei 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Whole Day (02:00-26:00)

Antena 1

3.7

20.1

206

Pro TV

2.9

15.4

158

Si in Prime Time, Antena 1 a fost intaia optiune a telespectatorilor, inregistrand in randul publicului comercial un rating mediu 11.4% si o cota de piata de 25.5%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Prime Time (19:00-23:00)

Antena 1

11.4

25.5

631

Pro TV

7.2

16.1

399

Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, dar si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 2.8% si 28.5% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.6% si 26.1% cota de piata. Observatorul orei 16 a fost si el prima optiune a telespectatorilor din targetul comercial, inregistrand un rating mediu de 2.8% si 18.6% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro TV, a inregistrat doar 1.4% rating si 9% cota de piata.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

OBSERVATOR 16 (16:00-16:56)

Antena 1

2.8

18.6

156

Pro TV

1.4

9

76

Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 22.2% si un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1.4% si 9.6% share.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

MIREASA PENTRU FIUL MEU DA (14:00-16:00)

Antena 1

3.2

22.2

175

Pro TV

1.4

9.6

76

Un show pacatos a fost, de asemenea, cea mai urmarita emisiune a noptii in randul targetului comercial. Antena 1 a fost cel mai urmarit post marti noapte, pe intervalul in care s-a derulat productia prezentata de Dan Capatos, care a avut un rating de 2.6% si o cota de piata de 10.3%.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

UN SHOW PACATOS (23:01-00:59)

Antena 1

2.6

10.3

144

Kanal D

2.3

9.1

127

Varful de audienta al emisiunii “Un show pacatos” a fost inregistrat la ora 23:21, cand la Antena 1 se uitau 486 000 de telespectatori, in timp ce Pro TV era urmarit de doar 230 000 de romani.

Minut de aur All Urban

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

23:21

4.6

12.3

486

2.2

5.8

230

Mirela Boureanu Vaida, fara machiaj, la Next Star!... OBSERVATOR SPECIAL, ora 20.00: Cosarii viitorului curata hornurile cu tehnologie de ultima generatie...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 7: Cremă Vichyssoise (supă cremă de praz și cartofi)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 7: Cremă Vichyssoise (supă cremă de praz și cartofi) Luni, 13.05.2024, 11:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
x