Antena Căutare

De ziua sa, Antena 1 a fost lider de audiență pe parcursul întregii zile la nivel național

În ziua în care a împlinit 22 de ani de la lansare, Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul întregii zile, pe tot publicul din România. Programele speciale pregătite de ziua sa au fost pe placul românilor încă de la primele ore ale zilei până la finalul ei

În ziua în care a împlinit 22 de ani de la lansare, Antena 1 a fost lider de audiență la nivelul întregii zile, pe tot publicul din România. Programele speciale pregătite de ziua sa au fost pe placul românilor încă de la primele ore ale zilei până la finalul ei.

Astfel, la nivelul publicului național, Antena 1 a fost lider de audiență cu 4 puncte de rating și 13,2% cotă de piață, în timp ce ProTv a obținut o audiență medie la nivelul întregii zile de 3,6 puncte de rating și 11,9% cotă de piață.
Ediția specială „Neatza cu Răzvan și Dani” difuzată între 09.00 - 11.03 a fost și ea lider de piață la nivelul întregului public din România. Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 3,6 puncte de rating și 13,4% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat pe poziția secundă cu 3 puncte de rating și 11,2% cotă de piață.

Cele două ediții speciale de „Acces direct” au fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor din România. Astfel, ediția difuzată între 14.00-16.00 a obținut o audiență medie mai mult decât dublă față de următorul clasat, ProTv. Antena 1 a fost lider absolut de audiență cu 5,7 puncte de rating și 15,2% cotă de piață, în timp ce ProTv a înregistrat o audiență medie de doar 2,4 puncte de rating și 6,4% cotă de piață.
Cea de-a doua ediție specială „Acces direct” difuzată între 17.32-18.58 a fost și ea lider de piață la nivelul întregului public din România cu o audiență medie de 7 puncte de rating și 14,2% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a situat din nou pe poziția secundă cu 5 puncte de rating și 10,2% cotă de piață.

Lider de audiență pe publicul național au fost și edițiile „Mireasă pentru fiul meu”, „Superbingo Metropolis” și „Observator 13”.

La rândul ei, emisiunea „Ham talent” a fost preferata publicului din intervalul său orar. Astfel, în intervalul orar 20:30 – 23:06, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a obținut, la nivelul întregii populații a României, o medie de 7,8 puncte de rating și 14,7% cotă de piață. ProTV, clasat pe locul al II-lea, a înregistrat 7,2 puncte de rating și 13,7 procente din cota de piață. În minutul de aur al ediției, 22:15, nu mai puțin de 2.000.000 de români urmăreau la Antena 1 „Ham talent”.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul National
Perioada 29 noiembrie 2015

Mihai Bendeac, cel mai sincer interviu! Amintiri despre o beţie cruntă: ”M-au trezit doi poliţişti locali"... „Ham talent” a fost lider de audiență la nivelul întregii țări...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x