Bikinii împlinesc 73 de ani. Cum arăta atunci invenția lui Louis Reard și cum arată acum
Invenția lui Louis Reard a fost readusă la viață la 73 de ani de la inventarea lor. Iată cum arată acum noua colecție de bikini Reard creată de designerul Celine Adler.
Publicat: Vineri, 05 Iulie 2019, 13:30 | Actualizat: Vineri, 05 Iulie 2019, 13:42Invenția lui Louis Reard a fost readusă la viață la 73 de ani de la inventarea lor. Iată cum arată acum noua colecție de bikini Reard creată de designerul Celine Adler.
Vara și căldura ei ne îndrumă spre mare sau spre piscină pentru mai multă relaxare și pentru a căpăta un bronz perfect. Și pentru că femeile își doresc întotdeauna să arate bine, contează foarte mult ce costume de baie, bikini, papuci și accesorii de plajă se poartă vara aceasta. În materie de costume de baie și bikini, trebuie să alegi un model potrivit pentru formele tale. Iată ce trebuie să știi despre bikini și istoria lor.
Bikinii – o istorie de 73 de ani
Pe 5 iulie 1946, un designer și inginer francez, Louis Reard, a lansat o nouă colecție vestimentară ce dezvăluia un item de îmbrăcăminte mai mic decât un costum de baie, așa cum îi plăcea să spună. Louis Reard preluase afacerea cu lenjerie intimă a mamei sale și a considerat că va avea un mare impact asupra modei cu un costum de baie format din două piese.
Așadar, păstrând acest gând în minte, a decis să numească produsul după Bikini Atoll, locația test pentru bomba atomică situată în Pacificul de Sud. Apoi Reard a angajat piloți de avioane mici ce au zburat deasupra Rivierei franceze și au făcut reclamă produsului de lenjerie prin sintagma "smaller than the smallest bathing suit in the world" (mai mic decât cel mai mic costum de baie din lume).
Reard cu siguranță nu a greșit când a prezis că bikini vor avea un real succes. Acest nou produs a schimbat modul în care femeile se îmbracă în vacanțe, oferindu-le mai multe opțiuni pe lângă costumul de baie tradițional.
Astfel, designerul a ajuns să își lanseze propria linie și a vândut costume de baie pentru următorii 40 de ani. Spre finalul anilor 70’ el a părăsit brandul și a murit la scurtă vreme după aceea. Compania sa a rămas în repaus timp de 30 de ani, până de curând.
Noua linie Reard
Designerul Celine Adler a pus din nou pe picioare brandul Reard, sperând să revoluționeze costumele de baie din nou. Diferența dintre Reard și actualii săi competitori contemporani merge dincolo de grafica costumului de baie. Unicitatea produsului creat de Reard stă în abilitatea de a oferi un design de lux, dar totuși unul care se poate potrivi oricui.
Astăzi există prea puține branduri de costume de baie care pot oferi modele minimaliste și moderne, precum și forme arhitecturale bine definite, care să se potrivească și care să accentueze formele feminine. Adler afirmă că aceste elemente de regulă nu sunt specifice brandurilor care creează costume de baie de lux.
Noua colecție Reard este inspirată din grafica minimalistă din mișcarea Bauhaus ce a fuzionat cu stilul anilor 70’ ale lui Lauren Hutton și Jane Birkin. Noua linie de costume de baie este destinată femeilor cu vârste între 30 și 50 de ani care vor să afirme că sunt independente, au călătorit mult și sunt deschise către noi experiențe.
Citește și:
Sursă foto: pinterest.com