(P) Cum să construieşti un brand de angajator solid atunci când ai o companie la început de drum
Atunci când ai o companie la început de drum, ai nevoie de profesionişti buni, care să îşi dorească să facă parte din povestea ta cât mai mult timp. Iar pentru a atrage şi păstra angajaţi de top este nevoie, aşa cum ştim toţi, de un brand de angajator solid. Acest articol vine să te ajute cu toate informaţiile de care ai nevoie pentru a contura un brand solid pe piaţa muncii, chiar dacă ai o afacere la început de drum, crescând astfel şansele afacerii tale de a deveni un nume cunoscut şi un business prosper şi longeviv.
Autor: Redacție a1.ro Publicat: Marti, 02 Iulie 2024, 11:06 | Actualizat: Marti, 02 Iulie 2024, 11:08Aspecte fundamentale pentru construirea unui brand de angajator solid atunci când ai o companie mică: 5 elemente vitale
Valori şi cultură a companiei clar definite
Atunci când vorbim despre construirea unei identităţi de brand de angajator este necesar să ai clar definite valorile fundamentale ale companiei şi cultura. Acestea trebuie să reflecte cât mai fidel misiunea şi viziunea firmei tale, precum şi modul în care îţi doreşti să fie percepută de angajaţii şi candidaţii care intră în contact cu ea.
Implicare socială activă
Vremurile s-au schimbat, iar aşteptările profesioniştilor de la companiile cu care aleg să lucreze se schimbă şi ele. Pentru un brand de angajator solid, astăzi, implicarea în cauze sociale a devenit un pilon fundamental, programele de responsabilitate socială fiind un instrument excelent prin care să demonstrezi angajamentul firmei tale faţă de comunitate şi să te asiguri că atragi candidaţi cu valori fundamentale similare.
Beneficiile extrasalariale potrivite
Un alt aspect care te ajută în construirea unui brand de angajator este reprezentat de beneficiile extrasalariale oferite angajaţilor. Fie că optezi pentru un card Pluxee, fie că oferi acces la programe de instruire şi formare profesională sau la ateliere de dezvoltare personală, poţi alege dintr-o varietate de opţiuni. Investeşte în angajaţii tăi în mod constant şi brandul tău de angajator se va modela ca atare.
Comunicare transparentă
O firmă în care transparenţa este o valoare fundamentală are toate şansele să îşi construiască cu uşurinţă un brand solid de angajator. Asigură-te că în cadrul companiei tale comunicarea este transparentă, feedback-ul este primit şi oferit constant, iar şedinţele de echipă şi actualizările privitoare la starea din prezent a proiectelor companiei, precum şi cea a proiectelor viitoare sunt parte din rutina voastră.
Un mediu de lucru sănătos
Cel mai puternic brand de angajator este un mediu de lucru sănătos. Asigură-te că în cadrul companiei tale nu există tensiuni, că angajaţii sunt încurajaţi să îşi comunice activ nemulţumirile şi viziunea, că le susţii dezvoltarea profesională şi umană, pentru a deveni o firmă de top în rândurile căutărilor pe piaţa muncii.
Să construieşti un brand de angajator puternic, atunci când ai o companie mică, este o provocare. Cu toate acestea, nu există imposibil atunci când îţi doreşti cu adevărat ceva. Ia în calcul câteva puncte fundamentale, iar misiunea ta de a deveni un angajator căutat şi respectat în piaţa muncii va deveni semnificativ mai uşoară.