Ce avere are Kylie Jenner, cea mai tânără miliardară în top Forbes
Cât e averea lui Kylie Jenner, cea mai tânără miliardară în top Forbes din toate timpurile și ce venituri obține din afacerile sale.
Publicat: Miercuri, 06 Martie 2019, 14:25 | Actualizat: Miercuri, 06 Martie 2019, 15:38Cât e averea lui Kylie Jenner, cea mai tânără miliardară în top Forbes din toate timpurile și ce venituri obține din afacerile sale.
Cine ar fi crezut că la 21 de ani există șanse să fi printre cei mai bogați oameni din lume? Probabil nici ei nu îi vine să creadă, dar Kylie Jenner a ajuns să fie cea mai tânără miliardară din lista Forbes. Aceasta a reușit datorită brandului ei de cosmetice, Kylie Cosmetics.
Ea a avut stocuri exclusiv în magazinele online, dar și în câteva shop-uri pop-up. După semnarea unui contract de distribuție cu retailer-ul Ulta. Astfel, Kylie Jenner a ajuns să își vândă rujurile, în valoare de 29 de dolari, în cele peste 1000 de magazine Ulta.
Kylie Cosmetics a avut încasări din vânzările Ulta de aproximativ 54,5 milioane doar în ultimele șase luni, potrivit estimărilor făcute de către Oppenheimer.
Kylie declară: „ Am intrat în câteva magazine și am făcut aceleași lucruri pe care le fac mereu pe social media, iar asta a funcționat”.
Mișcarea de expansiune cu Ulta a crescut veniturile Kylie Cosmetics cu 9% anul trecut, ajungând la aproximativ 360 milioane de dolari. Cu o astfel de creștere, estimările Forbes arată că business-ul lui Jenner merită cel puțin 900 de milioane de dolari.
Averea lui Kylie Jenner este estimată în prezent la 1 miliard de dolari, fiind cel mai tânăr miliardar care și-a construit singură averea.
Ce e de-a dreptul uluitor este faptul că imperiul lui Kylie depăsește zece cifre și este mai tânără chiar și decât Mark Zuckerberg, care a intrat în top la 23 de ani.
Produsele de înfrumusețare oferite de Kylie Cosmetics au cheltuieli minuscule, iar profitul este extraordinar. Imperiul său constă în doar șapte angajați cu normă întreagă și cinci angajați cu jumătate de normă. Fabricarea și ambalarea produselor o face compania Seed Beauty, un producător privat din apropiere de Oxnard, California.
Marketingul se desfășoară în principal prin intermediul rețelelor sociale, unde Kylie are un număr imens de fani. De finanțe și PR se ocupă mama ei, Kris.
Sursă foto: hepta.ro