Sistemul de Telecomunicaţii Speciale (STS), care administrează Sistemul naţional unic pentru apeluri de urgenţă (SNUAU) din România, anunţă că, în 2019, s-au înregistrat peste 11,3 milioane de apeluri la 112, peste 51% dintre acestea fiind apeluri de urgenţă. La 16 ani de la înfiinţarea serviciului, STS implementează Tehnologia AML (Advanced Mobile Location) cu ajutorul căreia informaţiile de localizare din telefon sunt preluate, în mod automat, şi sunt transmise către Serviciul de urgenţă 112.
Marti, 11.02.2020, 14:11Avocatul Poporului, Renate Weber, afirmă că schimbările privind organizarea STS nu rezolvă chestiuni precum modul în care se fac angajările şi se derulează activitatea la serviciul pentru apeluri de urgenţă 112. În ceea ce priveşte situaţiile în care secţii de poliţie din mediul rural se închid la ora 16, Weber spune că a cerut detalii cu privire la astfel de cazuri.
Miercuri, 28.08.2019, 13:09Vicepreşedintele Sindicatului Naţional al Poliţiştilor din România, Bogdan Bănică, susţine că a sistemul s-a blocat atunci când a încercat să testeze aplicaţia de localizare a apelurilor de urgenţă. El spune că un superior din IPJ Suceava l-a dat afară din încăperea în care făcea testarea.
Joi, 01.08.2019, 10:55