Centrul de transfuzii nu mai face faţă cererii din partea celor 60 de unităţi medicale. Numărul donatorilor a scăzut şi el, iar sângele nu poate ajunge rapid acolo unde este nevoie.
Sambata, 16.04.2016, 19:50Observator şi Geometry Global au câştigat bronzul la gala Effie România, cel mai mare concurs al publicitarilor, la categoria Good Works EFFIE - Brands. Premiul a fost obţinut pentru campania "Donează Roşu pentru România".
Miercuri, 03.06.2015, 07:43Două campanii care au schimbat România au şanse să fie premiate de cei mai buni jurnalişti din lume, la New York Festivals. Generaţia Pierdută a fost nominalizată la categoria documentar de ştiri, iar Donează Roşu, pe care am realizat-o...
Miercuri, 18.02.2015, 07:21România câştigă din ce în ce mai mult "roşu". Centrul de transfuzii de la Spitalul Universitar din Capitală a fost redeschis
Vineri, 16.01.2015, 13:29Pe 28 aprilie anul acesta, Observator propunea românilor campania "Donează Roşu pentru România", înregistrând imediat un succes la nivel naţional
Marti, 23.09.2014, 15:20Nu sunt rude. Nici măcar prin alianţă. Cei mai mulţi nici nu s-au cunoscut vreodată, dar prin vene le curge acelaşi sânge. La un pas de moarte, au fost salvaţi de apropiaţii sau necunoscuţii care au donat pentru ei.
Marti, 29.04.2014, 20:13