Aventura pe tărâm american a pretendenţilor la inima burlăciţei Andreea Mantea, incendiarul reality show difuzat în fiecare joi, de la 20:30, la Antena 1 s-a încheiat aseară cu o ultimă ceremonie a trandafirului, în urma căreia Tiberiu a părăsit competiţia.
„Nu eşti capabil să mă înţelegi deloc. Nu e în regulă. Focul cu care simţi anumite lucruri pentru mine e mult prea mare. Un om care îşi consumă iubirea doar în mintea lui şi la fiecare întâlnire cu mine aşteaptă doar justificări nu are ce să caute lângă mine. Gelozia ta e mult prea mare. Am nevoie de cineva care să mă înţeleagă”, i-a spus Andreea lui Tiberiu.
Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare cea de-a noua ediţie „Burlăciţa”, aceasta impunându-se ca lider incontestabil de audiență în intervalul orar 20.28 – 23.03.
Peste 1.6 milioane de români au fost aseară cu ochii pe emisiunea „Burlăciţa” în minutul de aur de la 22.13, atunci când Antena 1 obținea, pe publicul comercial, un vârf de 11.5 puncte de rating si 28.6% cota de piață, în vreme ce Pro Tv obținea tot atunci doar 7.2 puncte de rating și 17,8 procente din cota de piață.
Ediția „Burlăciţa” din 31 iulie a fost lider detașat de piață pe toate segmentele de public. 7,9 puncte de rating și 21% cota de piață a obținut, în medie, Antena 1, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani atunci când a fost difuzată emisiunea, fiind urmată de Pro Tv care avea 7.2 puncte de rating și 19.2 procente din cota de piață.
Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus topul audiențelor cu o medie de 6.6 puncte de rating și 15.1% cotă de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, obținea 5.9 puncte de rating și 13.6% cota de piață. Antena 1 a fost pe primul loc și la nivelul întregii țări, unde a obținut o medie de 6,4 puncte de rating și 15.4% cota de piață, urmată de Pro Tv cu 6 puncte de rating și 14,5 procente din cota de piață.
Aventura Andreei Mantea şi a celor cinci pretendenţi rămaşi în lupta pentru cucerirea inimii burlăciţei continuă joia viitoare la Antena 1, cu o nouă ediţie incendiară a realy show-ului „Burlăciţa”.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U, All urban si National
Perioada 31 iulie 2014