- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Juriul a ales, iar publicul a votat. Ştefania Dumitru are umor şi este cea de-a unsprezecea finalistă a concursului Iumor.
Tânăra a avut emoţii doar când a aşteptat recenzia lui Mihai Bendeac. Iar Cheloo a fost cucerit de monologul Ştefaniei.
Ștefania Dumitru va merge în finală împreună cu Doru Ivanov, Ana Maria Calița, Radu Bucălae, Ioana State, Cosmin Tobă, Bobi Dumitraș, Paul Lungu, Matt Edwards, Antonia Boantă și Voicu Mane.
Primită foarte bine în sezonul 3 la ”iUmor”, Ștefania Dumitru a revenit anul acesta cu o nouă surpriză. De această dată, a renunțat la personajul ”Fetița din fântână” pentru rolul organizatorului unei licitații. ”A fost o ridiculizare a fenomenului ortodoxo-bisericesc din România care nu a jignit deloc, dar a avut foarte mult umor”, a apreciat Cheloo.
”Bravo de 30 de ori! Acesta este un număr de finală”, a lăudat-o și Delia, în timp ce Mihai Bendeac a fost de părere că numărul a fost monoton, iar Ștefania nu a simțit ritmul potrivit pentru numărul conceput de ea. Cu toate acestea, umorul fin al actriței a fost răsplătit cu 3 de DA.
Părerea celor trei jurați a fost împărtășită și de telespectatorii care au votat-o pe Ștefania prin intermediul aplicației ”iUmor” și au ajutat-o să devină cea de-a 11-a finalistă din acest sezon.
Cea de-a 11-a ediţie a celui de-al patrulea sezon “iUmor”, difuzată duminică seara, între orele 20:45 și 23:00, la Antena 1, a fost lider de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 8,7 puncte de rating și 20% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6,7 puncte de rating şi 15,5 cotă de piaţă.
iUmor a fost lider și la nivelul întregului public din mediul urban cu o audiență medie de 6,7 puncte de rating și 13,7 cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 5,2 puncte de rating și 10,5 cotă de piață.
În minutul de aur, 20:54 peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau producția Antena 1.
Ediția de duminică a fost cea ultima de audiții, astfel că pe 3 decembrie telespectatorii vor putea urmări un BEST OF al celor mai tari momente ale artiștilor internaționali din toate cele patru sezoane. În doar două săptămâni, pe 10 decembrie, la marea finală, românii vor afla cine este câștigătorul ”iUmor” din acest sezon!
În acest timp, emisiunea ”iUmor” continuă căutarea pentru cele mai bune numere de comedie din întreaga lume!
Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac sunt cei trei jurați ”iUmor” în fața cărora sute de umoriști din toate țările lumii și-au prezentat cele mai amuzante numere de stand up, magie, mimă sau improvizație. Persoanele care vor să participe în noul sezon se pot înscrie deja pe adresa casting.a1.ro sau pot merge la casting în orașele:
- CHIȘINĂU, 7 decembrie: Hotel Cosmos, ora 9.00
- IAȘI, 9 decembrie: Universitatea Apollonia, ora 9.00
- CLUJ-NAPOCA, 11 decembrie: Hotel Univers T, ora 9.00
Fiecare dintre cele trei vedete își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show.
Concurenţii din fiecare ediţie, care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00.
Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 26 noiembrie 2017 |