Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 5.8 puncte de rating și 16.3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 5.6 puncte de rating şi 15.6% cotă de piaţă.
În minutul de aur, 20.35, peste 1.1 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1. Totodată, ediția specială Observator, dedicată rezultatelor exit-poll ale alegerilor locale și difuzată în intervalul orar 20.50 - 21.21, a fost lider de piață.
Aflat pentru a șasea oară pe scena iUmor, Gabriel Gherghe a deschis seara, de această dată în calitate de invitat, în timp ce Lucian Lupu i-a provocat pe jurați la o întrecere de rezistență. Biba Struja, omul electric din Serbia care și-a trecut de două ori numele în Cartea Recordurilor și poate rezista la șocuri electrice care ar ucide orice altă persoană, le-a povestit juraților că și-a descoperit această abilitate în tinerețe, când a atins un cablu de înaltă tensiune. Demonstrațiile sale i-au ținut pe Delia, Mihai Bendeac și Cheloo cu sufletul la gură, în timp ce specialistul în arta vorbirii Mihai Lucaci, a fost trimis la vot pentru câteva observații pline de umor. Iar dacă Mirela Didei a reușit să... schimbe aerul în platoul iUmor, Grigore Luca le-a oferit juraților ocazia de a participa la un concert Dan Spătaru cât se poate de autentic.
Delia, Mihai Bendeac și Cheloo își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar dacă obține minimum două voturi favorabile, un concurent merge mai departe în show. Concurenţii din fiecare ediţie care au primit minimum doi de „DA” de la juraţi, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National | |
Perioada 27 septembrie 2020 |