Barbie este de fapt singurul influencer adevărat, cea care a rezistat testul timpului și care după 61 de ani de existență, este la fel de relevantă ca-n prima zi.
Și pentru că pupușa-simbol își dorește ca toți fanii acesteia să se simtă cât mai apropiați de canonul frumuseții pe care l-a reprezentat timp de zeci de ani, le-a oferit urmăritorilor săi motiv de celebrare: O nuanță de ruj, în parteneriat cu consacratul brand M.A.C. Cosmetics.
Citește și: Păpușa Barbie, fără niciun rid, la aniversarea de 61 de ani. Scurtă istorie a prestigioasei păpuși
M.A.C. Cosmetics a ales-o pe Barbie drept unul dintre "simbolurile internaționale ale frumuseții", aleasă pentru a crea propria nuanță de ruj MAC.
Nuanța lui barbie se va numi @BarbieStyle/@StilulluiBarbie și este "culoarea de vis" a acesteia: o nuanță rece de roz tip gumă de mestecat, concepută cu scopul de a flata pe oricine: fie ea păpușă sau ființă în carne și oase. Rujul are o finisare mată, amprenta consacrată a păpușii de mai bine de șase decenii.
Săptămâna trecută, Barbie a postat un videoclip în care își tachinează urmăritorii, arătându-le doar o mică parte din produs în acțiune, și judecând după videoclip, noul ruj se dovedește a avea o textură fină, ușor de aplicat, chiar și atunci când degetele tale sunt făcute din plastic și duc lipsa abilității de a îndoi sau apuca cum se cuvine obiecte rotunde precum un ruj.
Carcasa rujului este o ediție specială M.A.C., în forma unui glonț auriu, care promite să extermine concurența altor rujuri roz de pe piață. Cutia este concepută într-o notă nostalgică, cu o nuanță de roz bombon definitorie pentru universul păpușii.