Antena Căutare

Cele 3 ingrediente care definesc succesul unui salon de manichiură

Mai mult ca niciodată, astăzi opțiunile sunt extrem de variate când interesul vizează serviciile unui salon de manichiură. Există o mulțime de astfel de locuri care oferă servicii complexe și totuși doar unele au succesul la care visează.

Helena Brumă, fondatoare și owner Nolia Shop&Academy, vorbește despre cele 3 ingrediente care asigură succesul unui salon de manichiură

Ceea ce prea puține persoane știu este că la baza unui astfel de business stau 3 ingrediente esențiale. Potrivit fondatoarei Nolia Shop&Academy, un salon nu poate avea succesul dorit dacă nu le îmbină armonios și este vorba despre CALITATE+AMBIENT+NOTORIETATE.

Interviu cu Helena Brumă, fondator si owner Nolia Shop&Academy

Care este secretul succesului în acest domeniu?

„Succesul este relativ și poate fi interpretat în tot atâtea moduri câte tehniciene există, însă voi vorbi din perspectiva mea. Succesul pentru mine înseamnă agenda plină, recomandări excelente, cliente mulțumite și fidele, notorietate și - de ce nu - satisfacția pe plan financiar. Dacă ar fi să discut cum le obținem pe fiecare în parte aș putea să spun ca primul pas este tehnica. Aceasta trebuie sa fie una desăvârşită, actuală, modernă, în continuă dezvoltare și bineînțeles cu cele mai bune rezultate. Doar prin calitatea excelentă a serviciilor oferite putem să tindem către celelalte.

Articolul continuă după reclamă

Notorietatea - spre exemplu - este ceva ce vine odată cu recomandarile pozitive și clientele mulțumite și fidele. Prețul, deși am crede că ar fi un factor decisiv în acest domeniu, aș putea să susțin că este prea puțin important. De ce? Clienta ideală spre care tindem este clienta pretențioasă care apreciază calitatea, iar aceasta de obicei înțelege că serviciile bune se plătesc.”

De cele mai multe ori rezultatele nu sunt cele la care se așteaptă manichiuristele, deși îmbină cele 3 ingrediente. De ce?

„Deși avem cursuri de specialitate, poate încă nu avem acele rezultate impecabile pe care le observăm pe rețelele de socializare. Recomandarea noastră este să alegi acei traineri desăvârșiți, așa cum sunt reprezentanții Nolia Academy. Este un mod sigur de a beneficia, pe lângă informațiile tehnice ale manichiurii, și de multe trucuri și sfaturi de promovare, de fidelizare a clientelor.

Produsele sunt de asemenea extrem de importante - produsele calitative care inspiră acest lucru inclusiv prin design-ul ambalajelor. Produsele premium oferă și clientei o siguranță mai mare atunci când apelează la serviciile unui salon.”

Ce rezultă de fapt este că la baza acestei meserii stă o imensă pasiune - pasiunea pentru frumos, pentru unghii cu aspect natural, rezistente, iar acest lucru poate fi obținut doar cu tehnici adecvate și produse de o calitate excepțională.

Helena, fondatoare și owner Nolia Shop&Academy, încheie cu o urare dedicată celor care au pasiune pentru acest domeniu: „Sper ca pasiunea tuturor să fie încununată de un succes pe măsura așteptărilor fiecareia ce decide să activeze pe această nișă deosebită și antrenantă”.

Citește și: Ce dezvăluie manichiura despre personalitatea ta

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 31 octombrie 2024. Andreea și Andra au câștigat suma de 25 000 lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 31 octombrie 2024. Andreea și Andra au câștigat suma de 25 000 lei Joi, 31.10.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x