(P) Cum captează frizerii de top atenția clienților

Dacă deții o frizerie sau un barbershop, atragerea clienților este o provocare continuă. De regulă, procesul de atragere și fidelizare a clienților se bazează pe încrederea pe care o au și, bineînțeles, pe care o dobândesc în urma serviciilor prestate. În continuare, îți vom prezenta metodele prin care frizerii de top captează atenția clienților.

Frizerie - Barber Store

Fie că abia ai intrat în industria de barbering sau vrei doar să aduci clienți în plus în frizeria ta, există căteva metode universale care te pot ajuta să-ți îndeplinești obiectivul.

  1. Folosește ustensile de frizerie profesionale

Pentru a câștiga încrederea clienților tăi, va trebui să dovedești că ești un profesionist prin calitatea serviciilor pe care le oferi. Cele mai bune servicii de frizerie pot fi oferite doar dacă folosești ustensile de frizerie profesionale.

O mașină de tuns profesională va face cu siguranță o diferență majoră în tunsorile pe care le vei face. Dacă faci rabat la calitate și optezi pentru variante mai ieftine, de o calitate îndoielnică, este posibil să smulgi părul clientului sau să îi zgârii scalpul.

Mașina de tuns nu este singurul accesoriu profesional de frizerie pe care va trebui să îl ai în dotare, nu poți uita de mașina de contur, mașina de ras, foarfecile de frizerie, scaunele speciale și multe altele.

Uneori cea mai bună strategie este să oferi servicii pe care clienții le pot găsi doar în frizeria ta. Serviciile de calitate sunt fundația oricărei afaceri de succes. De exemplu, poți folosi și comercializa produse de îngrijire a părului și a bărbii ce nu se găsesc și la alte frizerii din oraș.

De asemenea, te poți folosi de produsele de frizerie profesionale pentru a te specializa pe o anumită nișă, cum ar fi tunsorile clasice sau dimpotrivă cele mai recente tunsori în tendințe. În cele din urmă, dacă există cel pțin un aspect care te diferențiază de concurență, un serviciu unic ție sau care are o calitate net superioară, poți atrage clienții mult mai ușor.

Experiența clienților începe din momentul în care au intrat pe ușă, deci în afara mobilierului de frizerie și a accesoriilor profesionale de barbering, este vital să asiguri și un ambient desfătător.

Decorul din interiorul frizeriei contribuie foarte mult la atmosferă, așadar, acestea constituie o necesitate. Decorul trebuie să fie unic și practic în același timp, pentru a reuși să-ți desfășori activitatea în mod confortabil.

  1. Folosește-te de puterea Social Media

Nu te sfii să ceri contul de Instagram sau Facebook al clienților și să îi rogi să urmărească paginile frizeriei. Clienții tăi vor putea vedea ce fel de alte tunsori ai mai realizat, se pot inspira sau se pot convinge de calitatea serviciilor oferite de tine.

În acest fel, clienților tăi le va fi ușor să te recomande prietenilor lor, nu vor avea decât de trimis link-ul paginii tale. În acest sens, poți cere permisiunea clienților să postezi poze cu tunsoare făcută în care să îi etichetezi și pe ei.

Pe Instagram au mare succes pozele de înainte și după tunsoare, cu cât schimbarea este mai dramatică cu atât mai apreciată va fi tunsoarea.

Când folosești canalele de Social Media poți aplica taguri populare pentru a fi găsit mult mai ușor sau chiar să creezi propriul tag prin care să te găseacă clienții.

Dacă ai reușit deja să-ți crezi o comunitate pe Social Media, este indicat să te implici și să nu o neglijezi. Dacă răspunzi întrebărilor din comentarii sau celor primite în mesagerie, vei crea o impresie bună oamenilor iar posibilitatea să aleagă frizeria ta pentru următoarea tunsoare crește considerabil.

Canalele de Social Media sunt locul perfect pentru a organiza concursuri sau giveaway-uri prin intermediul cărora să îți faci afacerea mai cunoscută și eventual să câștigi și clienți noi.

Fie că oferi o tunsoare gratuită sau produse de îngrijire a părului profesionale, oamenii vor fi entuziasmați de posibilitatea câștigării unui premiu.

  1. Folosește recenziile și ratingurile pentru a atrage clienți

Foarte frecvent, înainte de a alege un serviciu sau produs clienții consultă recenziile și ratingurile online. Din acest motiv este important să îți aduci frizeria sau barbershop-ul și în mediul online, pe site-urile ce oferă recenzii. Cele mai cunoscute opțiuni sunt : Google My Business ce oferă pagini de recenzii pentru afacerile înregistrate, paginile de afacere de pe Facebook, Trip Advisor, și Yelp.

Dacă oferi posibilitatea oferirii de recenzii, clienții mulțumiți vor putea împărtăși experiențele plăcute, ceea ce poate aduce clienți noi. Recenziile negative primite pot fi semnale date de clienți pentru a îmbunătăți anumite aspecte ale afacerii. Dacă răspunzi recenziilor negative în mod responsabil și calm, este o manieră în care reușești să ajuți clienții nemulțumiți, prin urmare, poți îmbunătăți imaginea din mintea clienților existenți și viitori.

Te poți folosi de recenziile pozitive pentru a demonstra calitatea serviciilor și încrederea sporită oferită de clienții existenți. În cele din urmă, potențialii clienți se vor lăsa mai ușor convinși de recenzii în procesul de selecție.

Poți cere recenzii clienților după terminarea tunsorii, astfel vei obține impresii reale cu privire la serviciile tale. Acestea vor ajuta clienții tăi viitori să-și consolideze încrederea în serviciile oferite, deoarece o mulțime de oameni au parte de anxietate înainte a-și face o programare la frizer.

  1. Oferă cărți de vizită

Oricine se așează pe scaunul de frizerie trebuie să-ți primească cartea de vizită. Poate că nu toți clienții se vor întoarce dar posibilitatea este mai mare dacă au detaliile tale de contact în propriul portofel.

Pentru un plus de succes, poți investi în creativitatea cărții tale de vizită. Oamenii sunt bombardați zilnic cu mii de informații, iar când cartea ta de vizită atrage atenția, posibilitatea ca clientul să-și amintească interacțiunea și să revină, este mai mare.

  1. Oferă programări online

Majoritatea frizeriilor acceptă programări fizice, însă trăim într-o eră a tehnologiei în care majoritatea persoanelor de 18-25 de ani folosesc telefonul și internetul tot timpul. Nu e de mirare că acești oameni preferă să își facă programări online.

Dacă oferi oamenilor posibilitatea de a-și face programări online, numărul clienților va crește și vei demonstra că îți pasă de nevoile celor ce trec pragul frizeriei tale.

Toate aceste argumente înglobează calitatea serviciilor prestate, motiv pentru care, Barber Store România pune la dispoziție o gamă vastă de produse profesionale de top care pot aduce frizerilor pasionați succes garantat alături de seriozitate și multă muncă. Barber Store România este un concept românesc ce tinde a da nuanță activității de frizer printr-un cumul de produse indispensabile, manieră în care reușește să fie alături prin calitate de partener și distribuitor, miilor de pasionați de pe întreg teritoriul României și nu numai.

Ultimele știri