H&M a anunţat ieri, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Festivalul de Muzică Coachella din Palm Springs, SUA, că Alexander Wang va fi protagonistul următoarei sale colaborări cu designeri de renume.
Parteneriatul marchează, astfel, o premieră - aceasta fiind prima colaborare a H&M cu un designer american pentru realizarea mult aşteptatelor colecţii-capsulă. De la debutul pe podium în 2007, brandul eponim al designerului vestimentar cu sediul la New York s-a impus ferm pe piaţă, prin evoluţia permanentă şi transpunerea în contexte diferite a uniformei urbane. Sensibilitatea interioară a lui Alexander Wang se manifestă sub forma unei reflecţii asupra contrastelor, prin îmbinarea unitară a rafinamentului şi imperfecţiunii.
Colecţiile sale oferă o perspectivă lipsită de preţiozitate asupra modei şi oglindesc întotdeauna un simţ al eleganţei şi al dezinvolturii. Colecţia Alexander Wang x H&M include piese de îmbrăcăminte şi accesorii atât pentru femei, cât şi pentru bărbaţi. Tipic abordării sale neconvenţionale, Wang propune, de asemenea, o noua viziune şi în ceea ce priveşte oferta de produse lifestyle, depăşind graniţele modei.
Colecţia integrală va fi disponibilă începând cu 6 noiembrie 2014 în aproximativ 250 de magazine H&M selectate din întreaga lume, precum şi în mediul online.
"Sunt onorat să mă număr printre designerii care au colaborat cu H&M", a declarat Alexander Wang. "Munca alături de echipa H&M este un proces foarte interesant şi distractiv. Cei de la H&M au o viziune deschisă în ceea ce priveşte depăşirea limitelor şi stabilirea unei platforme pentru creativitate. Această colecţie va constitui o ocazie excelentă pentru un public mai larg de a descoperi elementele specifice brandului, dar şi stilului de viaţă Alexander Wang", a adăugat acesta.