1. Initiaza proiecte.
Nu conteaza daca e un proiect mare sau unul mic, importanta e sa fi tu cel care pune lucrurile in miscare. Multi oameni, la munca, nu initiaza proiecte, preferand sa stea in spatele unui lider. Iata de ce trebuie sa fi tu liderul, si sa ai langa tine o echipa bine formata.
2. Tine o lista clara a proiectelor.
Daca esti prins in mai multe proiecte, e bine sa ai o lista clara, cu ceea ce ai facut la fiecare proiect, si ceea ce ai mai. Orice proiecte are perioada moarte sau calme, in care lucrurile avanseaza mai lent, insa e bine sa ai in vedere cauzele pentru care nu totul merge bine.
3. Vorbeste pozitiv despre munca ta.
Majoritatea oamenilor isi barfesc locul de munca, sefii, colegii, conditiile, si asa mai departe. Insa tu-ti iubesti locul de munca si nu vrei sa iei parte la astfel de discutii. Asa ca e bine sa te concentrezi pe lucrurile bune care se intampla in birou, pe relatiile bune cu colegii sau cu sefii, si asa mai departe.
4. Fii la curent cu noutatile din domeniul tau.
Citeste ce e nou, ce se schimba in domeniul in care activezi. Uneori, diferite vesti pot afecta jobul in care lucrezi si atunci e bine sa fii la curent cu schimbarile si sa stii sa actionezi eficient si rapid.
5. Ai grija sa ai un look profesional.
Daca-ti place atat de mult jobul tau atunci e bine sa si arati la exterior acest lucru, prin infatisarea ta generala. Asa ca analizeaza bine care ar fi tipul de haine potrivit pentru locul in care lucrezi, care iti da masura profesionalismului cel mai mult. Ai grija de parul tau, de unghii, de forma ta fizica.
Retineti: sfaturile de mai sus sunt doar pentru barbatii care-si iubesc cu adevarat locul de munca si doresc sa nu se plictiseasca apropae niciodata la birou. Pentru ceilalti, discutiile barfitoare de la tigara raman de baza.