Rezultatul este unul pe masura, clipul de aproape trei minute fiind realizat din exact 1556 imagini. Filmul prezinta un personaj care trece prin diverse intamplari intr-o zi obisnuita de plaja. In Making Of-ul clipului, Paul B Cummings si Eriq Wities explica faptul ca au fost ghidati de intrebarea “Ce lucruri nostime se pot intampla pe Instagram?” Preluand idei de la utilizatorii platformei si de la modul cum se interactioneaza cu aplicatia, acestia au implementat in clipul de mai jos toate aceste elemente, intr-un mod foarte creativ.
Intregul proces de creatie si realizare a durat aproximativ trei saptamani, de la concept pana la poastarea pe YouTube. Au existat desigur comentatori care au dezbatut credibilitatea acestora, spunand ca produsul final este prelucrat intens si ca nu toate imiaginile provin de pe Instagram. Creatorii clipului au facut publice insa toate imaginile folosite pentru a clarifica aceasta situatie. Imaginile pot fi gasite in linkul lor personal de Instagram.
Citeste AICI continuarea articolului!
Twitter achizitioneaza un nou Start-Up, Spindle...