In cazul in care nu avea suficient de multe titluri la centura, Apple tocmai a castigat un alt premiu foarte important. Este vorba de cel mai popular brand al momentului si cel mai usor de recunoscut. Acest titlu a fost obtinut prin detronarea Coca-Cola, un gigant care a reusit sa obtina acest titlu 13 ani la rand. Intr-o perioada in care valoarea brandului Apple a fost stabilita la 98,3 miliarde dolari va dati seama ca un astfel de titlu nu va fi foarte usor obtinut de altcineva.
IT-ul este la putere, cel putin acesta este trendul confirmat de cel mai recent top 100 al brandurilor realizat de Interbrand. In realitatea, nu doar Apple a invins Coca-Cola, Google este acum pe locul al doilea in clasament. Puterea sistemelor informatice si a gadgeturilor este atat de mare, incat si IBM, Microsoft, Samsung sau Intel se afla in acelasi top, pe primele 10 locuri, ocupand pozitiile 4, 5, 8, respectiv 9.
Citeste AICI continuarea articolului!
Test iPhone: 5S – 5C – 5 – 4S – 4 – 3GS – 3G – 2G... Nokia Lumia 1020: glume pe seama dimensiunilor Galaxy S4 Zoom...