Ubisoft, impreuna cu Best Distribution, Diverta si theGameCAST.net au incercat sa adune cat mai multi fani la Sun Plaza, anuntand cu cateva zile inainte ineditul eveniment. Au participat in jur de 100 de persoane, majoritatea jucatori "inraiti" de Assassin`s Creed, care au asigurat o harmalaie de toata frumusetea si o debandada specifica gamerilor de toate varstele, atunci cand se da jocul moca.
Carti, standuri daramate, clienti oripilati si injuraturi printre dinti, in calea fanilor aflati in plonjon dupa jocurile si obiectele branduite cu sigla de asasin. S-au dat jocuri, tricouri, cani, hanorace, tuturor care au stiut sa raspunda corect la intrebarile organizatorilor. S-a facut si o sesiune de test pentru varianta de multiplayer, insa reteaua de Internet din Diverta a stricat toata distractia, nefiind potrivita nici macar pentru conectarea in retea a consolelor.
La un moment dat, in disperare de cauza, Jacint Erdei, PR Managerul Ubisoft Romania se gandea sa apeleze la internetul mobil, pentru a obtine un minim de conexiune. Intr-un final s-a reusit conectarea dispozitivelor la Internet si fanii s-au putut bucura de experienta Brotherhood. La sfarsitul sesiunii de testing, Jacint Erdei a detaliat pentru presa, principalele noutati, modificari si asteptari pentru Assassin's Creed 2: Brotherhood.
"Asteptarile sunt foarte mari, avand in vedere ca este jocul cu cele mai multe precomenzi din istoria Ubisoft. Nu pot sa dau cifre exacte, nu-mi sunt la dispozitie, dar a batut orice record de preorder de pana acum si suntem foarte incantati de faptul ca pana la ora actuala. Assasin`s Creed 2 s-a vandut in 16 milioane de copii in intreaga lume. In Romania, Assassin`s Creed 2 s-a vandut in aproximativ 200.000 de unitati. A fost, alaturi de Avatar, cel mai bine vandut joc al sezonului trecut, din portofoliul nostru, pe Playstation 3 si PC.
Ne astepam in continuare la vanzari foarte mari in Romania. M-as hazarda sa spun cu ce, cu cat sau in ce masura Brotherhood va depasi doi-ul, eu ma astept sa-l depaseasca semnificativ. Preturile depind foarte mult de unde le cumperi, in magazine am mers cele obisnuite: 249,9 RON, respectiv 239,9 RON, in functie de magazin. Insa pe Gameshop.ro am initiat o campanie unica la ora actuala in Romania, joc nou de PS3 si Xbox 360 la 179,9 RON. Este prima data cand costa atat de putin la aparitie, a declarat Jacint Erdei, PR Manager Ubisoft Romania.
Citeste continuarea articolului pe Jurnalul National
Samsung NX100, camera compacta fara sistemul mecanic cu oglinda... Proiectorul BenQ W1000 - 4.000 de ore de viata...