Bine, daca e sa fim realisti, era doar o chestiune de timp pana cand interfata Instagram sau streamul de poze si clipuri din aplicatie urma sa fie bombardat cu reclame. De acum, aceasta informatie a fost confirmata oficial si i-a fost alocat si un termen foarte vag in care va fi materializata.
Oficialii companiei americane au confirmat faptul ca in urmatoarele luni de zile mai multi utilizatori din SUA vor incepe sa vada “ocazional” reclame in feed-ul propriu. Aparent, startul va fi mai lent, deoarece nu isi doresc sa agreseze utilizatorii serviciului cu fotografii si filme de la companii pe care nu le urmaresc. Pentru ca tot ce tine de reclame suna bine in teorie, si de aceasta data va fi vorba doar de ,,un numar mic de imagini si clipuri frumoase si de inalta calitate” provenite de la branduri care folosesc deja Instagram.
Fara a fi vorba neaparat de inselatorie, se vrea ca aceste reclame pe Instagram sa fie vazute ca integrandu-se natural prin amalgamul de continut cu care utilizatorii interactioneaza in mod regulat. Pentru a nu indeparta un numar semnificativ de internauti, oricine va putea oferi feedback asupra reclamelor afisate si, cel putin la inceput, va putea sa le si ascunda.
Citeste AICI continuarea articolului!